ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီက
Mig ေတြနဲ႕ ပက္သက္လို႕ ဝယ္ရျခင္းကို ေဖါျပီးေတာ့၊ ခု ပထမဝယ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ B
စီးရီးေတြနဲ႕ ဒုတိယဝယ္တဲ့ SE ေတြကို သန္း ၅၀၀ နီးပါးနဲ႕ တစ္ခါဝယ္
၁၀စင္းနီးပါးဝယ္ယူတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Mig29 ေတြဟာ တာတိုနဲ႕ တာလတ္ပစ္ေတြကို
သယ္ႏိုင္ျပီး ေဝဟင္ခ်င္းမွာ လံုးေထြးတိုက္ခိုက္ဖို႕ ေကာင္းတဲ့ ေလယာဥ္ေတြပါ။
အဲဒီကေန OVT၊ အဲကေန Mig35 ရယ္လို႕ ထုတ္လုပ္လိုက္တာကေတာ့
ပဥၥမမ်ိဳးဆက္ေတြကို တိုက္ခိုက္ဖို႕အျပင္၊ ကိုယ့္ရဲ့ ေရဒါမိႏိုင္ေခ်
ေထာင့္ခ်ိဳးေတြကိုပါ သိသိသာသာေလ်ာ့ခ်ထားတာမို႕ ပ်ံသန္းပံု
နည္းစနစ္ကိုလိုက္ျပီး ရန္သူကို လွည့္စားအေၾကာင္ရိုက္ႏိုင္ပါတယ္
|
B တစ္စင္းဟာ ေဒၚလာ ၁၅-၁၉သန္းေလာက္ရွိျပီး တစ္ပတ္ရစ္ေတြ ဝယ္ခဲ့တာေၾကာင့္ ကုန္က်စား၇ိတ္နဲေပမယ့္ အဆင့္ျမင့္တင္စားရိတ္ၾကီးပါတယ္။
SE တစ္စင္းက ခန္႕မွဳန္း ၂၀ဝန္းက်င္ရွိႏိုင္ပါတယ္။ M တစ္စင္းဟာ ေဒၚလာသန္း
၃၀-၃၅ ခန္႕ရွိပါတယ္။ 35 ကေတာ့ ၃၅ကေန ၄၀ဝန္းက်င္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
အပိုပစၥည္းနဲ႕ အျခားအရာေတြကို ထည့္တြက္လိုက္ရင္ ေလတပ္ဘတ္ဂ်က္ သန္း ၂၀၀
အတြက္ M သို႕မဟုတ္ 35 ၄စင္းခန္႕ဝယ္ယူႏိုင္ပါတယ္။ ေစ်းခ်ိဳသလို လက္ရွိ SE
ေတြကိုလဲ SM အဆင့္ျမင့္ဖို႕ သေဘာတူခဲ့ႏိုင္ပါတယ္။ အေဟာင္းကို အဆင့္ျမင့္တာ
ျမန္ဆန္သက္သာေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္ဟာ မ်ိဳးဆက္တစ္ဆင့္ တက္ဖို႕ လိုအပ္ေနပါျပီ။
ေလယာဥ္ေတြဟာ ပင္လယ္ကို ပ်ံသန္းတဲ့အခါ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ကုိယ္ထည္ရဲ့
ဆားေငြ႕ဒဏ္ခံႏိုင္ျခင္း မခံႏိုင္ျခင္းကို မူတည္ျပီး ပ်ံသန္းခ်ိန္
နာရီေတြကုန္က်ပါတယ္။ မူလဝယ္တဲ့ B ေတြဟာ ကုန္းတြင္းပိတ္ ႏိုင္ငံက
ဝယ္တာျဖစ္လို႕ ပင္လယ္ျပင္ ဆားေငြ႕နဲ႕ မကိုက္ဘူးဆိုၾကပါတယ္။ မည္သို႕ဆိုပါေစ။
ေရဒါဆက္ေၾကာင္းေတြအရ၊ ေရဒီယိုၾကားျဖတ္ေတြအရ၊ ျမန္မာ့အေျခစိုက္ ေလတပ္မွ Mig
တစ္စစင္းတက္သြားတယ္ဆိုခဲ့လ်င္ ေဘးနား ႏိုင္ငံေတြ အတြက္ SE အဆင့္သာ
အျမင့္ဆံုးျဖစ္လို႕ ပဲ့ထိန္းဗံုးနဲ႕ တိက်ပစ္မွတ္ေခ်မွဳန္းတာနဲ႕ ေရျပင္
သေဘၤာေတြကို တိုက္တာမ်ိဳးအတြက္ စိုးရိမ္စရာမရွိေတာ့ေပ။ စစ္ျဖစ္ရန္
တာဆူေနခ်ိန္ ေရဒါထဲတြင္ ျဖတ္ပိုင္းပံုျဖတ္ခန္႕မွန္းခ်က္ အရ
Mig29 ဟုသိလ်င္ပင္ ေျမျပင္ပစ္မွတ္မ်ားနွင့္ ေရျပင္ပစ္မွတ္မ်ား
ထူးထူးျခားျခား စိုးရိမ္စရာမရွိေပ။ M သို႕မဟုတ္ 35 တစ္စင္းနွင့္ အထက္သာ
ရွိေနပါက။ တက္သည့္ေလယာဥ္သည္ Mig 29 ဆိုသည္နွင့္ ဘဂၤလားႏွင့္ ထိုင္းအဖို႕
လိုလိုပိုပို ျပင္ဆင္သင့္သည္မ်ားမွာ အဆင့္တစ္ခု တိုးသြားျပီး၊ ထိုက္တန္ေသာ
အသာစီးရ ခ်ိန္းေျခာက္မွဳမ်ိဳးကို ပိုင္ဆိုင္ထားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထိုင္းက
ဂရစ္ဖင္ေတြနဲ႕ F16 ေတြဟာ ပဲ့ထိန္းဒံုးသယ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္ ။
M နွင့္ 35 သည္ ထူးျခားကြဲျပားစြာ ကြာျခားခ်က္ မရွိေသာေၾကာင့္
ေငြေၾကးအေျခေနကိုသာ ၾကည့္ျပီးေရြးခ်ယ္ဖို႕ မ်ားပါလိမ့္မယ္။ SU ေတြကို
လမ္းသစ္ေဖါက္ ဝယ္ယူမည့္အစား Mig ကို ဝယ္လိုက္ျခင္းျဖင့္ ရွိျပီးသား Mig
မ်ားရဲ့ ခ်ိန္းေျခာက္ႏိုင္မွဳစြမ္းအားကိ ုလဲ ရရွိလာမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေျမျပင္သာမက ေရျပင္ကိုပါ တိုက္ခိုက္ႏိုင္စြမ္း ေရဒါစခန္းမ်ားကိုပါ ပစ္ခတ္တိုက္ခိုက္ႏိုင္စြမ္းရွိလ ာရာ Mig မ်ားေဝဟင္ရွိေနသမွ် တစ္ဘတ္ ေဝဟင္၊ ေရျပင္၊ ေျမျပင္မွ ပစ္မွတ္မ်ားအား ခ်ိန္းေျခာက္ေခါင္းခဲေစႏိုင္ေတာ ့မွာျဖစ္ပါတယ္။
ဧလာက တက္သည့္ Mig သည္ Bလား M လား မေသခ်ာသ၍ ဘဂၤလားေရတပ္ သေဘၤာမ်ားလဲ
စိတ္ေအးႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ ေရဒါျဖတ္ပိုင္းပံုအရ SU လား Mig လား ခြဲျခားကာ
ရင္ဆိုင္ဖို႕ ျပင္ဆင္ခ်ိန္အစား Mig ဟာ Bလား SE လား M/ 35
လား အခ်ိန္တိုင္း ရင္ခုန္ေနေစျခင္းျဖင့္ ျမန္မာ့ Mig29 မ်ား
ေဝဟင္တက္တိုင္းတြင္ ရန္သူ ေရဒါကင္းသမားမ်ားအား ရင္ခုန္စဖြယ္
အခ်ိန္ေလးမ်ားကို ေပးစြမ္းႏို္င္မွာျဖစ္ေနေတာ့မွာျဖစ ္ပါေၾကာင္း ထင္ရာေဖာ္ျပေပးလိုက္ရပါတယ္။
No comments:
Post a Comment