ပဥၥဂုဏံ အဟံဝႏၵာမိ အာစရိယဂုဏံ အဟံဝႏၵာမိ မဂၤလာပါဆရာမ ။
ကြၽန္ေတာ္၏ငယ္စဥ္ေတာင္ေက်းကေလးဘဝတြင္ မူလတန္းမွအလယ္တန္း ထိုမွတစ္ဆင့္အထက္တန္း အဆင့္ဆင့္ျဖတ္သန္းခဲ့ရာတြင္ ဆရာ/မ မ်ားစြာ၊ဆရာေကာင္းမ်ားစြာနဲ႔ၾကံဳခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဆရာတု/ေယာင္မ်ားနဲ႔လည္းေတြ႔ၾကံဳခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဆရာေကာင္းဟုတ္မဟုတ္ သတ္မွတ္ျခင္းကိုမူ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္အျမင္အရသာဆိုလွ်င္ ေငြေၾကးကို ဦးစားေပး၍ ခြဲျခားဆက္ဆံျခင္းကိုလက္ကိုင္ထားတတ္ေသာ စိတ္ကိုေပတံအျဖစ္အသုံးျပဳခ်င္ပါသည္။
မွတ္မွတ္ရရေက်ာင္းသားဘဝ အဌမတန္းတက္စဥ္ ၾကဳံေတြ႔ဆုံဆည္းခြင့္ရခဲ့သည့္ ဆရာမတစ္ဥ္ီးကိုမူ ယေန႔တိုင္ ႏွလုံးသားထက္တြင္ အမွတ္ထင္ေနေလသည္။ ထိုဆရာမမွာ ေဒၚႏွင္းႏွငး္လြင္ျဖစ္ေလသည္။ ။
ဆရာမသည္ ထိုအခ်ိန္မွယေန႔တိုင္ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းလ်က္ရိွေလသည္။ ေမတၱာ ဓာတ္တို႔လႊမ္းျခံဳထား၍ပင္ ေအးခ်မ္းလွသည္။ ကရင္တိုင္းရင္းသား ေသြးပါေသာ ဆရာမသည္ အသားျဖဴျဖဴ၊ အရပ္ျမင့္ျမင့္ ခ်ိဳျပဳံးေသာ မ်က္နာမူရာ၊ သိမ္ေမြ႔ေသာ စကားဆိုဟန္ဆိုဆုံးမဟန္တို႔ျဖင့္ အျမဲတေစပင္ တည္ၾကည္ခံ့ညားေလသည္။
ဆရာမသည္ ႀကိမ္ကိုင္ေသာ္လည္း သူ၏ ႀကိမ္လုံးသည္ ႐ိုက္ႏွက္ဆုံးမရန္မဟုတ္တန္ရာ။ စကားလုံးခ်ိဳခ်ိဳေအးေအးေလးမ်ားကို နားထဲသို႔ဝင္ေစရန္ တစိမ့္စိမ့္ေျပာျပကာ မိမိ၏အပစ္ကိုသိေစသည္။ တပည့္တပန္းမ်ားအေပၚတြင္ သားသမီးအ႐င္းအခ်ာမ်ားကဲ့သို႔ပင္ ေႏြးေထြးၾကင္နာစြာဆက္ဆံသည္။ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆရာမသည္ အျမဲျပဳံးေနတတ္၏။ ျမင္ရသူအဖို႔ ေအးခ်မ္းမႈကိုျဖစ္ေစ၍ ႐ိုေသခံ့ညားျခင္းကို အျမစ္တြယ္ေစ၏။ သို႔ေသာ္ဆရာမသည္ တိက်သည္ ။ျပတ္သားသည္။ ဘက္လိုက္မႈမရိွ ။ဆင္းရဲခ်မ္းသာတည္းဟူေသာ ေလာကအေၾကာင္းတရား ျခားနားခ်က္တို့သည္ ဆရာမ၏စာသင္ခန္းဝယ္ အသက္မဲ့ေလသည္။ေငြေၾကးျပည့္စုံသူ၏သားသမီးသည္ အခြင့္ထူးခံ လူတန္းစားမဖစ္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ႏြမ္းပါးခ်ိဳ႕တဲ့သူ၏ရင္ေသြးသည္ ႏိွမ့္ခ်ဆက္ဆံခံရမႈႏွင့္ကင္းေဝးေလသည္။
ထို႔အျပင္ဆရာမသည္ ခႏီၱတရားႏွင့္ျပည့္စုံသူျဖစ္သည္။ တပည့္မ်ားကိုလည္း သည္းခံစိတ္ေမြးရန္ အေၾကာင္းအခ်င္း အခါအခြင့္သင့္တိုင္းေျပာဆိုဆုံးမတတ္ေလသည္။
ဆရာမသည္ ျမန္မာစာ ကိုသင္ၾကားသူျဖစ္သည္။ သင္ၾကားေသာ သင္႐ိုးႏွင့္ပက္သက္၍ ကြၽမ္းက်င္ႏွံ႔စပ္သည့္အျပင္ ဆက္စပ္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုလည္း ေဆြးေႏြး ေျပာျပေလသည္။ ထို႔ျပင္ဆရာမသည္ အေျပာအေဟာေကာင္း၏။ စာေပအေရးအသား လည္း ညက္လွ၏။ အျခားေသာလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွင့္လည္း ေျပျပစ္ေသာ ဆက္ဆံေရးမ်ိးဳရိွ၏။ တပည့္တပန္းမ်ားအေပၚတြင္ ျသဇာေညာင္းေသာ္လည္း အခြင့္အေရး မယူတတ္။ စာသင္သားမ်ားအေပၚေစတနာထားသည္။ မိခင္အရင္းကဲ့သို႔ေမတၱာပြား၍ က႐ုဏာ႐ွင္တို႔ကဲ့သို႔ ၾကင္နာ၏။ မွန္ကန္သည့္ဘက္မွရဲဝံ့စြာရပ္တည္ေလ၏။
ေက်ာင္းသား/သူမ်ားအတြက္ဆိုလွ်င္မူ ထမင္းခ်ိဳင့္ထဲမွ ထမင္းကိုခြဲေကြၽးတတ္၏။(ကြၽန္ေတာ္သည္ အိမ္မျပန္ပဲ ဆရာမႏွင့္ကပ္၍ စားခဲ့ဖူးသည္) စာအုပ္ေဘာပင္ စသည္တို႔ကိုလည္း တတ္ႏိုင္သမွ် ေထာက္ပံ့ေပးတတ္၏။ ျပန္မရရန္ေသခ်ာေသာ စိုက္ေငြမ်ားလည္း တစ္ပံ႔ုတစ္ပင္ရိွခဲ့သည္။
ဤသည္တို႔အျပင္ဆရာမသည္ ေခါင္းေဆာင္မႈအရည္အခ်င္းႏွင့္လည္းျပည့္ဝေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ သာမန္ထက္ပိုေသာ အလုပ္တာဝန္ မ်ားက ဆရာမႏွင့္ပူးတြဲေနတတ္၏။ မည္မွ်ပင္ တာဝန္မ်ား၍ပင္ပန္းေစကာမူ ဆရာမသည္ ျပဳံးဆဲ ႏုဆဲ လွဆဲပင္ျဖစ္ပါသည္။ဆရာမသည္ ထိုထိုေသာ အျပဳံမ်ားႏွင့္ ေအးခ်မ္းလွေပသည္။မည္မွ်ပင္ဆိုးသြမ္းေသာ ေက်ာင္းသားျဖစ္ပါေစ။ ဆရာမႏွင့္ ဆုံမိလွ်င္ ႐ိုေသစြာ ႏႈတ္ဆက္ရင္းခ်စ္ဆရာမ၏ ေမတၱာ ထုံမႊန္းေသာ အျပဳံးကို လက္ခံတတ္ၾကသည္။ ဆရာမကိုကြၽန္ေတာ္ခ်စ္သည္ ။အားက်သည္ ။အတုယူခဲ့သည္။ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလုံးသည္ ဆရာမကိုခ်စ္ၾကေလသည္။
ခ်စ္စြာေသာဆရာမ၏ ဂုဏ္ေက်းဇူး အထူးထူးကို ကုံလုံစြာေဖာ္ျပရန္ သည္စာစုသည္ လြန္စြာအားနည္းလွပါသည္။ရိွသမွ်ဉာဏ္ ထြက္သမွ်စကားလုံးတို႔ျဖင့္ အစဥ္ေအာက္ေမ့ေသာအားျဖင့္ ေရးသားရင္း ဉာဏလုပ္အားျဖင့္ ဂါရဝ ျပဳအပ္ပါသည္။
ခ်စ္ခင္ရပါေသာ ဆရာမ က်န္းမာခ်မ္းသာျခင္းဟူေသာ စိတၱသုခ ကာယသုခ ႏွစ္ျဖာေသာ က်န္းမာခ်မ္းသားျခင္းႏွင့္ျပည့္စုံပါေစရန္ ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သရင္း ဂါရဝျပဳလိုက္ပါသည္။
Unicode Version
ပဥ္စဂုဏံ အဟံဝန္ဒာမိ အာစရိယဂုဏံ အဟံဝန္ဒာမိ မဂင်္လာပါဆရာမ ။
ကြျန်တော်၏ငယ်စ ဉ်တောင်ကေ်းကလေးဘဝတြင် မူလတန်းမွအလယ်တန်း ထိုမွတစ်ဆင့်အထက်တန်း အဆင့်ဆင့်ျဖတ်သန်းခဲ့ရာတြင် ဆရာ/မ မ်ားစြာ၊ဆရာကောင်းမ်ားစြာနဲ့ကြုံခဲ့ဖူးပါတယ်။ ဆရာတု/ယောင်မ်ားနဲ့လည်းတြေ့ကြုံခဲ့ဖူးပါတယ်။ ဆရာကောင်းဟုတ်မဟုတ် သတ်မွတ်ျခင်းကိုမူ ကြျန်တော့်စိတ်ရင်း ကြျန်တော့်အျမင်အရသာဆိုလွ်င် ငြေကြေးကို ဦးစားပေး၍ ခြဲျခားဆက်ဆျံခင်းကိုလက်ကိုင်ထားတတ်သော စိတ်ကိုပေတံအျဖစ်အသုံးျပုခ်င်ပါသည်။
မွတ်မွတ်ရရကေ်ာင်းသားဘဝ အဌမတန်းတက်စ ဉ် ကြုံတြေ့ဆုံဆည်းခြင့်ရခဲ့သည့် ဆရာမတစ် ဉ်ီးကိုမူ ယနေ့တိုင် နွလုံးသားထက်တြင် အမွတ်ထင်နေလေသည်။ ထိုဆရာမမွာ ဒေါ်နွင်းနွငး်လြင်ျဖစ်လေသည်။ ။
ဆရာမသည် ထိုအခ်ိန်မွယနေ့တိုင်နုပ်ိုလန်းဆန်းလ်က်ရွိလေသည်။ မေတ္တာ ဓာတ်တို့လွှမ်းျခုံထား၍ပင် အေးခ်မ်းလွသည်။ ကရင်တိုင်းရင်းသား သြေးပါသော ဆရာမသည် အသားျဖူျဖူ၊ အရပ်ျမင့်ျမင့် ခ်ိုျပုံးသော မ်က်နာမူရာ၊ သိမ်မြေ့သော စကားဆိုဟန်ဆိုဆုံးမဟန်တို့ျဖင့် အျမဲတစေပင် တည်ကြည်ခံ့ညားလေသည်။
ဆရာမသည် ကြိမ်ကိုင်သော်လည်း သူ၏ ကြိမ်လုံးသည် ရိုက်နွက်ဆုံးမရန်မဟုတ်တန်ရာ။ စကားလုံးခ်ိုခ်ိုအေးအေးလေးမ်ားကို နားထဲသို့ဝင်စေရန် တစိမ့်စိမ့်ေျပာျပကာ မိမိ၏အပစ်ကိုသိစေသည်။ တပည့်တပန်းမ်ားအပေါ်တြင် သားသမီးအရင်းအခ်ာမ်ားကဲ့သို့ပင် နြေးထြေးကြင်နာစြာဆက်ဆံသည်။ကြျန်တော်တို့ဆရာမသည် အျမျဲပုံးနေတတ်၏။ ျမင်ရသူအဖို့ အေးခ်မ်းမှုကိုျဖစ်စေ၍ ရိုသေခံ့ညားျခင်းကို အျမစ်တြယ်စေ၏။ သို့သော်ဆရာမသည် တိက်သည် ။ျပတ်သားသည်။ ဘက်လိုက်မှုမရွိ ။ဆင်းရဲခ်မ်းသာတည်းဟူသော လောကအကြောင်းတရား ျခားနားခ်က္တို့သည် ဆရာမ၏စာသင်ခန်းဝယ် အသက်မဲ့လေသည်။ငြေကြေးျပည့်စုံသူ၏သားသမီးသည် အခြင့်ထူးခံ လူတန်းစားမဖစ်နိုင်သကဲ့သို့ နမြ်းပါးခ်ို့တဲ့သူ၏ရင်သြေးသည် နွိမ့်ခ်ဆက်ဆံခံရမှုနွင့်ကင်းဝေးလေသည်။
ထို့အျပင်ဆရာမသည် ခန္တီတရားနွင့်ျပည့်စုံသူျဖစ်သည်။ တပည့်မ်ားကိုလည်း သည်းခံစိတ်မေြးရန် အကြောင်းအခ်င်း အခါအခြင့်သင့်တိုင်းေျပာဆိုဆုံးမတတ်လေသည်။
ဆရာမသည် ျမန်မာစာ ကိုသင်ကြားသူျဖစ်သည်။ သင်ကြားသော သင်ရိုးနွင့်ပက်သက်၍ ကြျမ်းက်င်နွံ့စပ်သည့်အျပင် ဆက်စပ်သော အကြောင်းအရာမ်ားကိုလည်း ဆြေးနြေး ေျပာျပလေသည်။ ထို့ျပင်ဆရာမသည် အေျပာအဟောကောင်း၏။ စာပေအရေးအသား လည်း ညက်လွ၏။ အျခားသောလုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်မ်ားနွင့်လည်း ေျပျပစ်သော ဆက်ဆံရေးမ်ိးုရွိ၏။ တပည့်တပန်းမ်ားအပေါ်တြင် ျသဇာညောင်းသော်လည်း အခြင့်အရေး မယူတတ်။ စာသင်သားမ်ားအပေါ်စေတနာထားသည်။ မိခင်အရင်းကဲ့သို့မေတ္တာပြား၍ ကရုဏာရွင်တို့ကဲ့သို့ ကြင်နာ၏။ မွန်ကန်သည့်ဘက်မွရဲဝံ့စြာရပ်တည်လေ၏။
ကေ်ာင်းသား/သူမ်ားအတြက်ဆိုလွ်င်မူ ထမင်းခ်ိုင့်ထဲမွ ထမင်းကိုခြဲကြျေးတတ်၏။(ကြျန်တော်သည် အိမ်မျပန်ပဲ ဆရာမနွင့်ကပ်၍ စားခဲ့ဖူးသည်) စာအုပ်ဘောပင် စသည်တို့ကိုလည်း တတ်နိုင်သမွ် ထောက်ပံ့ပေးတတ်၏။ ျပန်မရရန်သေခ်ာသော စိုက်ငြေမ်ားလည်း တစ်ပုံ့တစ်ပင်ရွိခဲ့သည်။
ဤသည်တို့အျပင္ဆရာမသည် ခေါင်းဆောင်မှုအရည်အခ်င်းနွင့်လည်းျပည့်ဝပေသည်။ ထို့ကြောင့်ပင် သာမန်ထက်ပိုသော အလုပ်တာဝန် မ်ားက ဆရာမနွင့်ပူးတြဲနေတတ်၏။ မည်မွ်ပင် တာဝန်မ်ား၍ပင်ပန်းစေကာမူ ဆရာမသည် ျပုံးဆဲ နုဆဲ လွဆဲပင်ျဖစ်ပါသည်။ဆရာမသည် ထိုထိုသော အျပုံမ်ားနွင့် အေးခ်မ်းလွပေသည်။မည်မွ်ပင်ဆိုးသြမ်းသော ကေ်ာင်းသားျဖစ်ပါစေ။ ဆရာမနွင့် ဆုံမိလွ်င် ရိုသေစြာ နှုတ်ဆက်ရင်းခ်စ်ဆရာမ၏ မေတ္တာ ထုံမွှန်းသော အျပုံးကို လက်ခံတတ်ကြသည်။ ဆရာမကိုကြျန်တော်ခ်စ်သည် ။အားက်သည် ။အတုယူခဲ့သည်။ကြျန်တော်တို့အားလုံးသည် ဆရာမကိုခ်စ်ကြလေသည်။
ခ်စ်စြာသောဆရာမ၏ ဂုဏ်ကေ်းဇူး အထူးထူးကို ကုံလုံစြာဖော်ျပရန် သည်စာစုသည် လြန်စြာအားနည်းလွပါသည်။ရွိသမွ်ဉာဏ် ထြက်သမွ်စကားလုံးတို့ျဖင့် အစ ဉ်အောက်မေ့သောအားျဖင့် ရေးသားရင်း ဉာဏလုပ်အားျဖင့် ဂါရဝ ျပုအပ်ပါသည်။
ခ်စ်ခင်ရပါသော ဆရာမ က်န်းမာခ်မ်းသာျခင်းဟူသော စိတ္တသုခ ကာယသုခ နွစ်ျဖာသော က်န်းမာခ်မ်းသားျခင်းနွင့်ျပည့်စုံပါစေရန် ဆုတောင်းမေတ္တာပို့သရင်း ဂါရဝျပုလိုက်ပါသည်။
Unicode Version
ပဥ္စဂုဏံ အဟံဝန္ဒာမိ အာစရိယဂုဏံ အဟံဝန္ဒာမိ မဂင်္လာပါဆရာမ ။
ကြျန်တော်၏ငယ်စ ဉ်တောင်ကေ်းကလေးဘဝတြင် မူလတန်းမွအလယ်တန်း ထိုမွတစ်ဆင့်အထက်တန်း အဆင့်ဆင့်ျဖတ်သန်းခဲ့ရာတြင် ဆရာ/မ မ်ားစြာ၊ဆရာကောင်းမ်ားစြာနဲ့ကြုံခဲ့ဖူးပါတယ်။ ဆရာတု/ယောင်မ်ားနဲ့လည်းတြေ့ကြုံခဲ့ဖူးပါတယ်။ ဆရာကောင်းဟုတ်မဟုတ် သတ်မွတ်ျခင်းကိုမူ ကြျန်တော့်စိတ်ရင်း ကြျန်တော့်အျမင်အရသာဆိုလွ်င် ငြေကြေးကို ဦးစားပေး၍ ခြဲျခားဆက်ဆျံခင်းကိုလက်ကိုင်ထားတတ်သော စိတ်ကိုပေတံအျဖစ်အသုံးျပုခ်င်ပါသည်။
မွတ်မွတ်ရရကေ်ာင်းသားဘဝ အဌမတန်းတက်စ ဉ် ကြုံတြေ့ဆုံဆည်းခြင့်ရခဲ့သည့် ဆရာမတစ် ဉ်ီးကိုမူ ယနေ့တိုင် နွလုံးသားထက်တြင် အမွတ်ထင်နေလေသည်။ ထိုဆရာမမွာ ဒေါ်နွင်းနွငး်လြင်ျဖစ်လေသည်။ ။
ဆရာမသည် ထိုအခ်ိန်မွယနေ့တိုင်နုပ်ိုလန်းဆန်းလ်က်ရွိလေသည်။ မေတ္တာ ဓာတ်တို့လွှမ်းျခုံထား၍ပင် အေးခ်မ်းလွသည်။ ကရင်တိုင်းရင်းသား သြေးပါသော ဆရာမသည် အသားျဖူျဖူ၊ အရပ်ျမင့်ျမင့် ခ်ိုျပုံးသော မ်က်နာမူရာ၊ သိမ်မြေ့သော စကားဆိုဟန်ဆိုဆုံးမဟန်တို့ျဖင့် အျမဲတစေပင် တည်ကြည်ခံ့ညားလေသည်။
ဆရာမသည် ကြိမ်ကိုင်သော်လည်း သူ၏ ကြိမ်လုံးသည် ရိုက်နွက်ဆုံးမရန်မဟုတ်တန်ရာ။ စကားလုံးခ်ိုခ်ိုအေးအေးလေးမ်ားကို နားထဲသို့ဝင်စေရန် တစိမ့်စိမ့်ေျပာျပကာ မိမိ၏အပစ်ကိုသိစေသည်။ တပည့်တပန်းမ်ားအပေါ်တြင် သားသမီးအရင်းအခ်ာမ်ားကဲ့သို့ပင် နြေးထြေးကြင်နာစြာဆက်ဆံသည်။ကြျန်တော်တို့ဆရာမသည် အျမျဲပုံးနေတတ်၏။ ျမင်ရသူအဖို့ အေးခ်မ်းမှုကိုျဖစ်စေ၍ ရိုသေခံ့ညားျခင်းကို အျမစ်တြယ်စေ၏။ သို့သော်ဆရာမသည် တိက်သည် ။ျပတ်သားသည်။ ဘက်လိုက်မှုမရွိ ။ဆင်းရဲခ်မ်းသာတည်းဟူသော လောကအကြောင်းတရား ျခားနားခ်က္တို့သည် ဆရာမ၏စာသင်ခန်းဝယ် အသက်မဲ့လေသည်။ငြေကြေးျပည့်စုံသူ၏သားသမီးသည် အခြင့်ထူးခံ လူတန်းစားမဖစ်နိုင်သကဲ့သို့ နမြ်းပါးခ်ို့တဲ့သူ၏ရင်သြေးသည် နွိမ့်ခ်ဆက်ဆံခံရမှုနွင့်ကင်းဝေးလေသည်။
ထို့အျပင်ဆရာမသည် ခန္တီတရားနွင့်ျပည့်စုံသူျဖစ်သည်။ တပည့်မ်ားကိုလည်း သည်းခံစိတ်မေြးရန် အကြောင်းအခ်င်း အခါအခြင့်သင့်တိုင်းေျပာဆိုဆုံးမတတ်လေသည်။
ဆရာမသည် ျမန်မာစာ ကိုသင်ကြားသူျဖစ်သည်။ သင်ကြားသော သင်ရိုးနွင့်ပက်သက်၍ ကြျမ်းက်င်နွံ့စပ်သည့်အျပင် ဆက်စပ်သော အကြောင်းအရာမ်ားကိုလည်း ဆြေးနြေး ေျပာျပလေသည်။ ထို့ျပင်ဆရာမသည် အေျပာအဟောကောင်း၏။ စာပေအရေးအသား လည်း ညက်လွ၏။ အျခားသောလုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်မ်ားနွင့်လည်း ေျပျပစ်သော ဆက်ဆံရေးမ်ိးုရွိ၏။ တပည့်တပန်းမ်ားအပေါ်တြင် ျသဇာညောင်းသော်လည်း အခြင့်အရေး မယူတတ်။ စာသင်သားမ်ားအပေါ်စေတနာထားသည်။ မိခင်အရင်းကဲ့သို့မေတ္တာပြား၍ ကရုဏာရွင်တို့ကဲ့သို့ ကြင်နာ၏။ မွန်ကန်သည့်ဘက်မွရဲဝံ့စြာရပ်တည်လေ၏။
ကေ်ာင်းသား/သူမ်ားအတြက်ဆိုလွ်င်မူ ထမင်းခ်ိုင့်ထဲမွ ထမင်းကိုခြဲကြျေးတတ်၏။(ကြျန်တော်သည် အိမ်မျပန်ပဲ ဆရာမနွင့်ကပ်၍ စားခဲ့ဖူးသည်) စာအုပ်ဘောပင် စသည်တို့ကိုလည်း တတ်နိုင်သမွ် ထောက်ပံ့ပေးတတ်၏။ ျပန်မရရန်သေခ်ာသော စိုက်ငြေမ်ားလည်း တစ်ပုံ့တစ်ပင်ရွိခဲ့သည်။
ဤသည်တို့အျပင္ဆရာမသည် ခေါင်းဆောင်မှုအရည်အခ်င်းနွင့်လည်းျပည့်ဝပေသည်။ ထို့ကြောင့်ပင် သာမန်ထက်ပိုသော အလုပ်တာဝန် မ်ားက ဆရာမနွင့်ပူးတြဲနေတတ်၏။ မည်မွ်ပင် တာဝန်မ်ား၍ပင်ပန်းစေကာမူ ဆရာမသည် ျပုံးဆဲ နုဆဲ လွဆဲပင်ျဖစ်ပါသည်။ဆရာမသည် ထိုထိုသော အျပုံမ်ားနွင့် အေးခ်မ်းလွပေသည်။မည်မွ်ပင်ဆိုးသြမ်းသော ကေ်ာင်းသားျဖစ်ပါစေ။ ဆရာမနွင့် ဆုံမိလွ်င် ရိုသေစြာ နှုတ်ဆက်ရင်းခ်စ်ဆရာမ၏ မေတ္တာ ထုံမွှန်းသော အျပုံးကို လက်ခံတတ်ကြသည်။ ဆရာမကိုကြျန်တော်ခ်စ်သည် ။အားက်သည် ။အတုယူခဲ့သည်။ကြျန်တော်တို့အားလုံးသည် ဆရာမကိုခ်စ်ကြလေသည်။
ခ်စ်စြာသောဆရာမ၏ ဂုဏ်ကေ်းဇူး အထူးထူးကို ကုံလုံစြာဖော်ျပရန် သည်စာစုသည် လြန်စြာအားနည်းလွပါသည်။ရွိသမွ်ဉာဏ် ထြက်သမွ်စကားလုံးတို့ျဖင့် အစ ဉ်အောက်မေ့သောအားျဖင့် ရေးသားရင်း ဉာဏလုပ်အားျဖင့် ဂါရဝ ျပုအပ်ပါသည်။
ခ်စ်ခင်ရပါသော ဆရာမ က်န်းမာခ်မ်းသာျခင်းဟူသော စိတ္တသုခ ကာယသုခ နွစ်ျဖာသော က်န်းမာခ်မ်းသားျခင်းနွင့်ျပည့်စုံပါစေရန် ဆုတောင်းမေတ္တာပို့သရင်း ဂါရဝျပုလိုက်ပါသည်။
No comments:
Post a Comment