Sunday, June 15, 2014

အေဖမ်ားေန. အမွတ္တရ - သစ္သစ္ၿမင္.ဆိုင္


Facebook မွာ စာေရးေကာင္းသူအမ်ားစု ရွိႀကပါတယ္
အခ်ိဳ.က သေရာ္စာ ေရးတဲ့ေနရာမွာ
အခ်ိဳ.က က်ိဳးေႀကာင္းဆိေလွ်ာ္စြာ သံုးသပ္ၿပတဲ့ေနရာမွာ
အခ်ိဳ.က ရသဆိုင္ရာ ေရးဖြဲ.ရာမွာ..
အခ်ိဳ.က ကိုယ္ေတြ.ေတြၿပန္ေၿပာရာမွာ...စသည္ၿဖင္. အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ေႀကာင္းရာကြဲေတြ မွာ အသီးသီးရွိႀကပါတယ္ ။ ဒီထဲမွာ ယခုေဖာ္ၿပမယ္. သစ္သစ္ၿမင္.ဆိုင္ ဟူေသာ Facebook User တစ္ဦး လည္းအပါအ၀င္ၿဖစ္ပါတယ္ ။ သူမအေနနဲ. Facebook ေပၚမွာ ခိုင္မာတဲ့ ပရိသတ္ရရွိေနသူ တစ္ဦးလည္းၿဖစ္ပါတယ္ ။ သူမ အေနနဲ. သူမမိသားစုအေႀကာင္းေရးဖြဲ. တဲ့ေနရာမွာေတာင္ ဖတ္ခ်င္စဖြယ္ ေရးဖြဲ.တတ္သူ တစ္ဦးလည္းၿဖစ္ပါတယ္ ။ သူမရဲ. စကား၀ိုင္း တစ္ခ်ိဳ.ကိုလည္း FM မွာ နားေထာင္ဖူးတာကလြဲလို. သူမရဲ.အခ်က္အလက္ ပိုင္းဆိုင္ရာေတြကိုေတာ. ကၽြန္ေတာ္တို. မေလ.လာမိေသးပါဘူး ။ ဒါေႀကာင္.ဒီမွာေတာ. မေဖာ္ၿပေပးနိဳင္တာေတာ. ေတာင္းပန္ပါတယ္ ။


ဒိေန.ဟာ အေဖေန.လို. သတ္မွတ္ထားႀကတဲ့ေန.တစ္ခုပါ ။
Facebook ေပၚမွာလည္း အေဖေန.နဲ.ပတ္သက္တာေတြ ေရးသားႀကတဲ့အနက္ သူမရဲ. စိတ္၀င္စားဖြယ္ အဖြဲ.အႏြဲ. ေတြနဲ. စိတ္၀င္စားဖြယ္ မွတ္ခ်က္အခ်ိဳ.ကိုပါ အေဖေန. အထိမ္းအမွတ္ ကူးယူေဖာ္ၿပအပ္ပါတယ္ ။


အေဖ .. တဲ့ .. 
အေဖမ်ားေန႕ .. တဲ့ ..

အေဖ နဲ႕ က်မ ..
လူမွန္းသိတတ္စအရြယ္တည္း က .. 

နီးနီးကပ္ကပ္ သိပ္မရွိခဲ့ပါဘူး .. 
ဘာလို႕ လဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ . 
ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန.ေန႕ ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာေနရလို႕ ပါ ..


က်မ အတန္းသစ္တက္တိုင္း 

အေဖ က လြယ္အိတ္လြယ္ျပီး လိုက္မပို႕ ေပးနိုုင္ခဲ့ဘူး .. 
ဘာလို႕ လဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုုင္ဖို႕ ..
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန႕ ေန.ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာေနရလို႕ ပါ ..

                                                   က်မ အတန္းတင္စာေမးပြဲေတြ ေျဖျပီးလို႕ 

ေအာင္စာရင္းေတြထြက္တိုင္း .. 
အေဖ က က်မ ကို ပုခံုးေပၚတင္လို႕ 


 လူတကာကို လုိက္ျပီး လက္ခေမာင္းမခတ္နိုုင္ခဲ့ပါဘူး .. 
ဘာလို႕ လဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုုင္ဖို႕ ..
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ .. 

                                                       ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန႕ ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာရလို႕ ပါ ..



က်မ အိမ္ေထာင္က်သြားေတာ့ .. 
တခါဖူးမွ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး မရွိဖူးတာမို႕ .. 
က်မ က က်မကို မခ်စ္ဘူးလို႕ ထင္ေနတဲ့ အေဖ က .. 
မ်က္ရည္ တေပါက္ေပါက္က်ပါတယ္ .. 
က်မ က ဘာလို႕ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး မရွိရခဲ့သလဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန.ေန႕ ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာရလို႕ ပါ ..



က်မ တို႕ သားအဖေတြမွာ .. 
အတူတြဲရိုက္ထားတဲ့ .. 


ဓါတ္ပံုကိုဆိုတာ ျပစရာရွားေလာက္ေအာင္ .. ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္ 
ဘာလို႕ လဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုင္ဖို႕ .. 
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန.ေန႕ ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာရလို႕ ပါ ..



အေဖ့ ဆီ မွာ .. 
က်မ တို႕ ငယ္စဥ္ က က်မ တို႕ နဲ႕ တြတ္တီးတြတ္တာဖြဲ႕ ဖို႕ ..
အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ေလး ရွားပါးခဲ့ပါတယ္ .. 
ဘာလို႕ လဲ ဆိုေတာ့ .. 
အေဖ က အျပင္က ေနပူထဲမွာပဲေနျပီး .. 
က်မ တို႕ .. အရိပ္အာဝါသေအာက္မွာ .. 
နိစၥဓူဝ စားေသာက္ေနထိုင္နိုင္ဖို႕ .. 
ေအးေအးေဆးေဆး ပညာသင္နိုုင္ဖို႕ .. 
ေနပူမေရွာင္ မိုးရြာမေရွာင္ .. 
ေန.ေန႕ ညည .. ကားေမာင္းရင္း .. ပိုက္ဆံရွာရလို႕ ပါ ..



က်မ အိမ္ေထာင္ဦးအခ်ိန္ေတြတုန္း က .. 
တခါတုန္းကေပါ့ .. 
က်မ နံရိုးရွင္ နဲ႕ က်မ 


ကားေမာင္းရင္း အၾကီးအက်ယ္ ရန္ျဖစ္ျပီးၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ ..
က်မ နံရိုးရွင္ ရဲ႕ .. စိတ္လက္မာန္ပါ လုပ္မႈေၾကာင့္ .. 
က်မ ကားရဲ႕ ေရွ႕ ကားမွန္ၾကီး ကြဲသြားပါတယ္ .. 
တုန္တုန္လႈပ္လႈပ္ နဲ႕ .. က်မ ဖုန္းေခၚမိတာ .. 
က်မ အေဖ ဆီ ျဖစ္လို႕ ေနပါတယ္ .. 
က်မ အေဖ က ေျပာပါတယ္ .. 
တခြန္းေလးပါပဲ .. 
" သမီး ေရွ႕ မွာ ေဖေဖ တေယာက္လံုး ရွိပါတယ္ .. 
မငိုနဲ႕ " တဲ့ ..


ဟုတ္ပါရဲ႕ .. 
က်မ တို႕ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ..
အေမ့လို 


ညင္ညင္သာသာေထြးေထြးေပြ႕ ေပြ႕ မေခ်ာ့ျမႈ နိုုင္ေပမဲ့ .. 
စကားေတြ ခ်ိဳခ်ိဳသာသာ မေျပာဖူးေပမဲ့ .. 
အႏၱရာယ္ ဆိုတာ နဲ႕ ၾကံဳဆံုလာရင္ .. 
က်မ တို႕ ေရွ႕ က မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ေပးမဲ့ .. 
က်မ တို႕ ေဖေဖ ရွိေနေသးတာပဲ ..


က်မ ရင္ က ျဖစ္တဲ့ .. 
က်မ .. သမီးေတြ အတြက္ .. 
က်မ နံရိုးရွင္ဟာ .. 
သူတို႕ အတြက္ Hero ပါပဲ .. 
သူတို႕ အတြက္ လမ္းျပၾကယ္ပါပဲ ..


သူတို႕ ေလးေတြ သူတို႕ ဘဝ ရဲ႕ Hero အတြက္ .. 
ရဲရဲ ဝ့ံဝ့ံ လက္ခေမာင္းခတ္နိုုင္ဖို႕ .. 

က်မ တို႕ အေမ ေတြ မွာ တာဝန္ရွိလွပါတယ္ .

က်မ ေဖေဖ ဘယ္လိုဘဝေရာက္ခဲ့ ေရာက္ခဲ့ .. 
ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ခဲ့ ျဖစ္ခဲ့ ..
ခုခ်ိန္ထိ က်မ ဘဝ အတြက္ 


သူရဲေကာင္းျဖစ္လို႕ ေနခဲ့တာ .. အတြက္ ..
က်မ မာမီ ကို က်မ က ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ..


က်မ ရင္ကျဖစ္တဲ့ က်မ သမီးေလးေတြရဲ႕ .. 
Hero အျဖစ္ .. ခုခ်ိန္ထိ ရပ္တည္ေပးေနတဲ့ .. 
က်မ နံရိုးရွင္ ကို လဲ က်မ က 

ဒီကေန လွမ္းျပီး ဂုဏ္ျပဳပါရေစ ..

အိမ္ေထာင္ရွင္ အမ်ိဳးသမီး မိခင္ အားလံုး .. 
သူတို႕ ရဲ႕ သားသမီးေတြ အားကိုးရာ .. Hero မ်ား ကို .. 
ဆထက္တပိုးတိုးျပီး အေရာင္တင္ေပးနိုုင္ၾကပါေစ ..


အေဖ ရွိေနေသးတဲ့ သူေတြေရာ .. 
ဖခင္ ဆိုတဲ့ အရိပ္ ဆံုးရံႈးခဲ့ရတဲ့သူေတြအတြက္ေရာ .. 
ေလာကမွာ
                                      ေနာင္တနည္းနည္းနဲ႕ ေနနိုုင္ေအာင္ ၾကိဳးစားၾကမယ္ ဆိုရင္ .. 

အရာအားလံုးအခ်ိန္မွီေသးတယ္ ဆိုတာေလး .. ကို .. 
အေဖမ်ားေန႕ က်ေရာက္လာတဲ့ .. 
ဒီေန႕ ေလး မွာ .. က်မ က အခ်ိန္မွီသတိေပးပါရေစ ..


ကမၻာေပၚမွာ ရွိနွင့္ျပီးသားျဖစ္တဲ့ .. 
ကြယ္ေပ်ာက္သြားၾကျပီျဖစ္တဲ့ .. 
ရွိေနဆဲျဖစ္တဲ့ .. 
ရွိလာလတၱံျဖစ္တဲ့ ေဖေဖ မ်ား အားလံုး .. 
က်န္းမာရႊင္လန္းၾကပါေစ ..


ကိုထူးအိမ္သင္ ဆိုထားေပးတဲ့ .. 
သီခ်င္းေလးကို နားနဲ႕ သာမက .. 
နွလံုးသား နဲ႕ ပါ နားေထာင္ေပးနိုင္တဲ့ .. 
သားသမီးမ်ား ျဖစ္ၾကပါေစရယ္ေပါ့ ..


ဟုတ္ကဲ့ .. 
အေဖ့သမီး .. သစ္သစ္ျမင့္ဆိုင္ ပါ ရွင္ ..



သူမ၏ ထိုေရးဖြဲ.မွဳေအာက္ Comment မ်ားထဲတြင္ Ei Ei Nyein  ေရးသားထားေသာ  အစ္မေရ
အစ္မေရးထားတဲ႔စာသားေတြကညီမဘဝနဲ႔ထပ္တူပါပဲ။
အေဖ့ကိုပိုခ်စ္မိသြားပါျပီ။

အစ္မေရးထားတာကိုမဖတ္ရေသးခင္အထိေန႔ေန႔ညညကားေမာင္းရင္းပိုက္ဆံရွာေနတဲ႔အေဖ့အေပၚေႏြးေထြးမႈမေပးႏိုင္ဘူးဆိုတဲ႔ျပစ္တင္ခ်က္နဲ႔ပဲညီမေနခဲ႔တာအခုအသက္၂၅ႏွစ္အထိပါပဲ။ဒီေန႔ေတာ့အစ္မစာကိုဖတ္ၿပီးမ်က္ရည္က်ရပါတယ္။စာပဲက်က္သမီးဆိုၿပီးညီမစားၿပီးသားပန္းကန္အထိေဆးေပးခဲ႔ေပမယ့္အေဖ့ကိုက်းဇူးမတင္တတ္ခဲ႔ပါဘူး။
အစ္မေက်းဇူးေၾကာင့္ေလာကမွာအေဖနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီးေနာင္တနည္းနည္းနဲ႔ေနႏိုင္ေတာ့မွာပါ။
အခ်ိန္မွီသတိေပးတဲ႔အစ္မကိုေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ ဟူေသာ Comment ကား ထိုစာစု၏ လက္ငင္းထိေရာက္မွဳပင္ၿဖစ္သည္ ။


ထို.အၿပင္ Kyin Kyin ေရးသားထားေသာ  မမသစ္ ပါးကေလ က်မအိမ္ေထာင္က်ၿပီးအမ်ိဳးသား
အိမ္ကိုလိုက္သြားရေတာ့ေလ တပတ္ေလာက္ထိညတိုင္းငိုတာတဲ့ မားေျပာျပတာ ခုခ်ိန္ထိအဲ့ေၾကာင္းစဥ္း
စားမိရင္ငိုခ်င္လာတယ္ ဒါေတာင္မွက်မက ၃၄ ႏွစ္မွအိမ္ေထာင္ျပဳတာေနာ္ မမသစ္ဆိုငယ္ငယ္နဲ႔အိမ္ေထာင္
က်ေတာ့ မမသစ္အေဖကပိုဆိုးမွာေပါ့ ခ်စ္လို႔မဝေသးတဲ့အ႐ြယ္ကိုးေနာ္ အေဖ့ကိုခ်စ္ရတဲ့အခ်စ္နဲ႔အေမ့ကိုခ်စ္
ရတဲ့အခ်စ္ကမတူဘူးေနာ္မမသစ္ တေယာက္တမ်ိဳးဆီ
ပဲ ဟူေသာ Comment 


Zar Chi  ေရးသားထားေသာ  ခ်စ္သစ္ အေဖလိုပဲ သမီးတို႕အေဖလည္း ကားေမာင္းတာပဲ… ခ်စ္သစ္ေျပာသလို ေနပူမေရွာင္ ေန႕ေန႕ညည ကားေမာင္းေနရင္း ပိုက္ဆံရွာရလို႕ အေဖေလ က်မ ဘယ္နွစ္တန္းေရာက္ေနမွန္းေတာင္မသိဘူး…
9 တန္းနွစ္က်မွ အေမက ရွင့္သမီးႀကီး သည္နွစ္ကိုးတန္းတက္ရေတာ့မယ္ အေရးႀကီးလာျပီဆိုျပီး အေမေျပ
ာမွ ေအာ္ ငါ့သမီး ကိုးတန္းေတာင္ေရာက္ျပီလားတဲ႔… က်မ အေဖ့ကို အဲတုန္းက စိတ္ဆိုးမိတယ္…
အေဖက ငါ့အေပၚဂရုမစိုက္ဘူးဆိုျပီး…
က်မ ၁၀ တန္းေရာက္ေတာ့ ခုလို ၆ လပိုင္း ေက်ာင္းတက္ခါစ ေလးမွာ မနက္ ေစာေစာ အေဖက ကားထြက္ရခါနီးေလး က်မကို ဘယ္လိုေျပာလဲဆိုေတာ့ …
သမီး အေဖက ၁၀ တန္းထိမေနဘူးေတာ့ သမီး ဘာစာအုပ္လိုလဲဆိုတာ အေဖ မသိဘူးတဲ႔…
သမီးလိုအပ္တဲ႔ အထူးထုတ္ မွန္သမွ် စာအုပ္မွန္သမ်ွ လိုအပ္တာ အားလုံး အေဖ့ကို စာနဲ႕ေရးေပးပါတဲ႔…
အဲတုန္းက က်မမွာတဲ႔ ဆရာမိုး english အထူးထုတ္ေလးရယ္ phyisics အထူးထုတ္ေလးရယ္ အေဖဝယ္ေပးခဲ႔တယ္…
distance တက္ေတာ့လည္း ဟင္းေတြ ခ်က္ျပီး အေဆာင္ကို လာပို႔ရွာတယ္…
က်မတို႕ အေဖ ဆိုးခဲ႔တာေလးေတြရွိေပမယ့္ သားသမီးအတူ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး မေနဘူးေပမယ့္…မိဘ အေဖဆိုတဲ႔စိတ္ေလးနဲ႔ သားသမီးေတြ အေပၚ လိုအပ္တာကို တတ္နိုင္သမ်ွ ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ႔ရွာတယ္… ခ်စ္သစ္ေရးထားတာဖတ္ရင္း ေဖ့ကိုသတိရလို႔ ငိုမိတယ္…
အေဖက ခုေတာ့ ဆုံးရွာပါျပီ…  ဟူေသာ Comment တို.သည္ မိသားစု သံေယာဇဥ္ႀကီးသူ ...ရသစာေပ ခံစားတတ္သူ တို.အဖို. မ်က္ရည္၀ဲစရာ ရင္တြင္းၿဖစ္စာစုမ်ားၿဖစ္ခဲ့သည္ ။


ထို.အၿပင္ ကိုေအးေန၀င္း၏အေမးတစ္ခုကို စာေရးသူကိုယ္တိုင္ေၿဖဆိုခဲ့ေသာ အေၿဖက ဖခင္တို.၏ သံေယာဇဥ္ကို ရိုးရိုးေလးၿဖင္. ထင္းထင္းႀကီးၿမင္ခဲ့ရသည္ ။

ဟုတ္တယ္ အကို ေအးေန၀င္း
နက္ျဖန္ လို wedding reception လုပ္ေတာ့မယ္ ဆို ..
ဒီေန႕ လိုညမ်ိဳးမွာ ..

မိသားစု ေလးေယာက္တည္း ထမင္းထြက္စားၾကေတာ့ ..
ထမင္းစားပြဲမွာ အေဖေျပာတာတခြန္းတည္း ..
" ငါတို႕ သမီးၾကီး ကို ေခၚျပီး အေဝးၾကီးကို ထြက္ေျပးၾကရေအာင္ " တဲ့ .......

ေလာက၀ယ္ အေဖအားလံုးတို.၏ ေမတၱာ ၊ သံေယာဇဥ္ ၊ခ်စ္ၿခင္းတရား  တို.ကို သား/သမီးတိုင္း အဆံုးစြန္ထိေတြ.သိၿမင္ၿပီးလွ်င္ အၿပည္.အ၀ တန္ၿပန္ေႏွာင္ဖြဲ.ေဖးမနိဳင္ႀကပါေစဟု......


ဤစာစုကို ကူးယူေဖာ္ၿပခြင္.ရေစခဲ့ေသာ Thit Thit Myint Saing  အားအထူးေက်းဇူးတင္လွ်က္......

No comments:

Post a Comment