Thursday, July 11, 2013

ေဒါက္တာခင္ေမာင္ညိဳ ေၿပာခဲ့တဲ့ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား


ထိုေဆာင္းပါးက စခဲ့သည္
၁။ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား ေရးေသာ ေဆာင္းပါးမ်ား (အင္တာနက္) သည္ ၎တုိ႔၏ အက်ိဳးစီးပြားကို ထိခိုက္သည္ဟု ဆိုၿပီး ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္က ၎တို႔ သံသယရွိသူမ်ားကို လိုက္လံ စြပ္စြဲမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။

၂။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား ေရးသားေသာ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ တာ၀န္ယူ ထုတ္ေ၀ေသာ စာေစာင္တြင္ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ထိုေဆာင္းပါးသည္ မည္သူ႔ကိုမွ် ထိခိုက္နစ္နာေစျခင္း မရွိပါ

၃။ ထိုေဆာင္းပါးကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ နီးစပ္သူေသာ္လည္းေကာင္း ျဖစ္ရမည္၊ အေၾကာင္းျပန္ၾကားေပးပါ ဟူ၍ စာတစ္ေစာင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေပးပို႔ခဲ့သကဲ့သုိ႔၊ ၎တို႔၏ ဂ်ာနယ္တြင္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ထိပါးပုတ္ခတ္ေသာ သတင္းမ်ား၊ ေဆာင္းပါးမ်ား သိကၡာမဲ့စြာ ေရးသား ေဖာ္ျပလာခဲ့ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ မည္သို႔မွ် တံု႔ျပန္ျခင္း မျပဳခဲ့ပါ။

၄။ ထိုမွ်သာမက ဂ်ာနယ္ ထုတ္ေ၀ရန္ တာ၀န္ေပးေသာ ဌာနကိုပါ ဆြဲထည့္ကာ အစိုးရ ဌာနတစ္ခုမွ တိုက္ခုိက္သေယာင္ စြပ္စြဲ ေျပာဆိုမႈမ်ား ျပဳလုပ္လာခဲ့ပါသည္။ ေနာင္တြင္လည္း အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ အစိုးရ ဌာနမ်ားကို စြပ္စြဲတိုက္ခိုက္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။

၅။ က်န္ ဂ်ာနယ္မ်ားက ၎တုိ႔၏ သတင္းကို အတည္ျပဳႏိုင္ျခင္း မရွိဘဲ မိတၲဴကူးခဲ့ၾကသျဖင့္ အေျခအျမစ္ မခိုင္မာေသာ သတင္းသည္ က်ယ္ျပန္႔လာခဲ့ပါသည္။

၆။ ကံအားေလ်ာ္စြာ ကၽြန္ေတာ္သည္ "ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား" သည္ မည္သူ မည္၀ါ ျဖစ္ေၾကာင္း မသိရွိခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ေၾကာင္း အႀကိမ္ႀကိမ္ ရွင္းျပခဲ့ၿပီးလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ယခင္ အစိုးရ လက္ထက္ကပင္ ေျပာသင့္ ေျပာထိုက္၊ ေရးသင့္ ေရးထိုက္သည္တို႔ကို အၿမဲေရးသားခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ တာ၀န္မယူႏိုင္ေသာ ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္မွ် မရွိပါ။

၇။ အကယ္၍ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြားသည္ မည္သူမည္၀ါ ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သိရွိထားလွ်င္လည္း အယ္ဒီတာ တစ္ေယာက္၏ က်င့္၀တ္ကို ထိန္းသိမ္းသည့္သူတစ္ေယာက္ ဆုိလွ်င္ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာဆိုမည္ မဟုတ္ပါ။ အျခား အယ္ဒီတာ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုလည္း ၎၏ က်င့္၀တ္ကို ခ်ိဳးဖ်က္ေစရန္ တိုက္တြန္းလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါ။

၈။ ယခုအခ်ိန္ အထိ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား၏ "ဥပေဒ အထက္က လႊတ္ေတာ္" ေဆာင္းပါးကို ဖတ္ဖူးၾကသူ မမ်ားလွပါ။ လႊတ္ေတာ္က စံုစမ္းမည္ ဆိုသည့္အခါ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြားသည္ နာမည္ေက်ာ္ၾကားကာ ဟီးရိုး သဖြယ္ ျဖစ္လာခဲ့ပါသည္။ စံုစမ္းေရး ေကာ္မရွင္ အေပၚ ျပစ္တင္ ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ားသည္ အင္တာနက္ေပၚတြင္ သာမက ပံုႏွိပ္စာမ်ား၊ ကာတြန္းမ်ား အထိ ပ်ံ႕ႏွ႔ံလာခဲ့ပါသည္။

၉။ စံုစမ္းေရး ေကာ္မရွင္ႏွင့္ ပထမအႀကိမ္ ေတြ႔ဆံုစဥ္က ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြားက လႊတ္ေတာ္ကို ေျမာင္းထဲ ေရာက္ေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ ေျမာင္းထဲ ေရာက္၊ မေရာက္သည္ လႊတ္ေတာ္အေပၚတြင္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ျပည္သူလူထုက ဆံုးျဖတ္ရမည့္ ကိစၥသာ ျဖစ္မည္ကိုလည္းေကာင္း တင္ျပခဲ့ပါသည္။ သို႔ပါ၍ အျခား အေရးတႀကီး ကိစၥမ်ားကို အေလးထား ေဆာင္ရြက္ပါရန္ ေမတၲာရပ္ခံခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ေရြးခ်ယ္ခြင့္၊ ဆံုးျဖတ္ခြင့္မွာ လႊတ္ေတာ္၌သာ ရွိေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။


 ၁၀။ စံုစမ္းေရး ေကာ္မရွင္ ဥကၠဌက ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား ေကာ္မရွင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေရးသားၾကသည္မ်ားကို စုစည္းေပးရန္၊ ကၽြန္ေတာ့္အား ေျပာၾကားခဲ့ေသာ္လည္း ေကာ္မရွင္ အဖြ႔ဲ၀င္လည္း မဟုတ္၊ ျပင္ပမွ သာမန္ ျပည္သူျပည္သား တစ္ေယာက္သာ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ တာ၀န္ မရွိပါ။

၁၁။ ယခုေနာက္ပိုင္းတြင္ လႊတ္ေတာ္ ေကာ္မရွင္ အဖြ႔ဲ၀င္မ်ား၏ ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ား (မွန္၊ မမွန္ မသိပါ။)ကို ပင္လွ်င္ စာနယ္ဇင္းမ်ားတြင္ ေတြ႔ျမင္လာရပါသည္။

၁၂။ အဆိုးဆံုး ေ၀ဖန္ခ်က္ တစ္ခုမွာ "ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား မည္သူ မည္၀ါ ျဖစ္သည္ကို သိရွိေၾကာင္း၊ လႊတ္ေတာ္သို႔ စာေရးပို႔လိုက္ပါက လႊတ္ေတာ္က ခ်က္ခ်င္း ေခၚမည္ ျဖစ္၍ လႊတ္ေတာ္သို႔ ေရာက္ဖူးႏိုင္ေၾကာင္း" လႊတ္ေတာ္က ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား အမည္ ၾကားသိရန္ အသည္းအသန္ ႀကိဳးစားေနသလို ေရးသားထားျခင္း ျဖစ္သည္။

ထိုမွတစ္ဆင့္ မိမိတို႔ႏွင့္ မသင့္ျမတ္သူမ်ားကိုပါ စြပ္စြဲျခင္း၊ အမည္စာရင္း ေပးျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အႏၲရာယ္ ရွိေနပါသည္။
ထို႔အျပင္ ဤေဆာင္ရြက္ခ်က္သည္ ပါတီတစ္ခု အတြင္း အားၿပိဳင္ပြဲ၊ အားစမ္းပြဲ ျဖစ္သည္ ဟူ၍လည္းေကာင္း၊ လႊတ္ေတာ္ကို စာနယ္ဇင္း ေလာကက ေ၀ဖန္မႈ မျပဳလုပ္ရဲေစရန္ ၿခိမ္းေျခာက္မႈ တစ္ခု အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ရႈျမင္ ေ၀ဖန္မႈမ်ားကို ေတြ႔လာရပါသည္။

၁၃။ ေယဘုယ် အားျဖင့္ ေျပာရလွ်င္ ေဒါက္တာ ဆိတ္ဖြား၏ ေရးသားခ်က္ေၾကာင့္ ကိုယ္က်ိဳးစီးပြား ထိခိုက္သူဟု ယူဆရေသာ အင္အားႀကီး စာနယ္ဇင္း တစ္ေစာင္မွအပ အျခား ပုဂၢိဳလ္မ်ားက ေကာ္မရွင္၏ ႀကိဳးစားအားထုတ္ အပင္ပန္းခံေနမႈမ်ားကို ဘ၀င္က်ၾကပံု မရပါ။

၁၄။ လႊတ္ေတာ္ စံုစမ္းေရး ေကာ္မရွင္က မိမိတို႔တြင္ စံုစမ္းေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ေသာ နည္းပညာ ရွိၿပီး ျဖစ္သည္ဟု ေျပာဆုိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သိသမွ် ထိုနည္းပညာ မေပၚေပါက္ေသးပါ။

၁၅။ အင္တာနက္ကို လြတ္လပ္စြာ အသံုးမျပဳႏိုင္ခ်ိန္က ၾကားခံ (Proxy) ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားမွ တစ္ဆင့္ အသံုးျပဳေသာအခါ လူက ရန္ကုန္တြင္ သံုးေနေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္၏ လိပ္စာက ရုရွ ေရာက္လိုက္၊ ျပင္သစ္ ေရာက္လိုက္ ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရဖူးပါသည္။
၁၆။ ကၽြန္ေတာ့္ အေနျဖင့္ နည္းပညာအရ မည္သူမည္၀ါ ျဖစ္သည္ဟု တိတိက်က် IP Address ေဖာ္ျပႏိုင္စြမ္း ရွိသည္ဟု မယံုၾကည္ပါ။

၁၇။ ထို႔အတူပင္ ပုဂၢိဳလ္ေရး မေက်နပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင္ အျမင္ေစာင္းသူမ်ား ကို လက္ညွိဳးထိုးျပမည့္ အႏၲရာယ္လည္း ရွိေနပါသည္။ (ယခုပင္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ မဆီမဆိုင္ ပါ၀င္ပတ္သက္ေနရသည္မွာ သာဓက တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။)

၁၈။ ေကာ္မရွင္ ဥကၠဌႏွင့္ အဖြဲ႔၀င္ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားသည္ ႀကီးမားေသာ ဥာဏ္ပညာျဖင့္ အဂတိတရား ကင္းစြာ သစၥာ၊ သမာဓိ၊ ေမတၲာတရားတို႔ကို အေျချပဳ၍ အေကာင္း၊ အဆိုး၊ အက်ိဳး၊ အျပစ္ကို ခ်င့္ခ်ိန္ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ၾကမည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။

၁၉။ ယခင္ အစည္းအေ၀းတြင္ ကၽြန္ေတာ္၏ "ထြက္ခ်က္"ကို လက္မွတ္ေရးထိုးရန္ ယူလာစဥ္က ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ပင္ နားမလည္၊ ရႈပ္ေထြးေနသည့္ အေရးအသားမ်ားကို ေတြ႔ခဲ့ရပါသည္။ ထိုသည္မွာ အသံသြင္းရာမွ စာအျဖစ္ ေျပာင္းရာတြင္ ျဖစ္တတ္ေသာ သေဘာ ျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ျဖစ္၍ ကၽြန္ေတာ္၏ ရပ္တည္ခ်က္ကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျဖစ္ေစရန္ ေလးစားစြာ စာျဖင့္ တင္သြင္းျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

                                                                                                     ၁၈ရက္၊ မတ္လ၊ ၂၀၁၃

No comments:

Post a Comment