မင္းသားေနမင္းကို ဘိုင္စကုတ္မင္းသားမ်ား အသင္းႏွင့္ ဂီတသမားမ်ားအသင္းတို႔ ရန္ပံုေငြ ေဘာလံုးပြဲတြင္ ဤသို႔ေတြ႕ရသည္ (ဓာတ္ပံု – ေဂ်ပိုင္/ ဧရာဝတီ) |
မာယာမ်ားတဲ့အလကၤာ
ဇာတ္ကားဇာတ္၀င္ခန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူေျပာမ်ားေနတဲ့အတြက္ ဒီဇာတ္ကားမွာ
ပါ၀င္သရုပ္ေဆာင္ ထားတဲ့ ေနမင္းကို ဧရာဝတီက ေမးျမန္းၾကည့္ေတာ့ သူက
အရင္က
ေကာင္းခဲ့တဲ့ ကားေတြ၊ ေသေသခ်ာခ်ာ လုပ္ျပခဲ့တဲ့ ကားေတြကို ဘာသံမွမၾကားရဘဲ
ဒီကားက်မွ ေဝဖန္တဲ့ အသံေတြ ထြက္တဲ့အတြက္ သူ႔ပရိသတ္ အစစ္ေတြ ဟုတ္ခ်င္လည္း
ဟုတ္မယ္၊ မဟုတ္ခ်င္လည္း မဟုတ္ဘူးလို႔ ေျပာလာပါတယ္။
“ဟိုးအရင္တုန္းကလည္း
အနာဂတ္ = ကေလးငယ္ ဆိုတဲ့ သီခ်င္းဆုိရင္ က်ေနာ္တို႔ ေလးရက္ထဲနဲ႔ ေန႔မအိပ္
ညမအိပ္ လုပ္ခဲ့ၿပီး ႀကိဳးစားခဲ့တာပဲ။ အဲဒီလို အမ်ားႀကီး
ႀကိဳးစားတဲ့အထဲမွာမွ ဒီဟာက ေသခ်ာ ႀကိဳးစားၿပီး လုပ္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။
ဇာတ္တခုအေနနဲ႔ပဲ လုပ္ခဲ့ၾကတာပါ။ ဆိုလိုတာကေတာ့ ပရိသတ္ ဟုတ္ခ်င္လည္း
ဟုတ္မယ္၊ မဟုတ္ခ်င္လည္း မဟုတ္ဘူး၊ ပိုၿပီးေတာ့ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ ေ၀ဖန္မႈ
ျပင္းထန္လြန္းတယ္။ ေရွ႕က တျခားေသာ တင္ျပမႈေတြရဲ႕ ပ်ံ႕နွံ႔မႈက်ေတာ့ ဒါမ်ိဳး
မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ့္ကို တကယ္ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ရွိသလို၊ ေနာက္ထပ္
တိုးလာတဲ့ ပရိသတ္ေတြလည္း ရွိတယ္ေလ။ က်ေနာ့္ရဲ႕ ေကာင္းခဲ့တာေလး ေတြကို
အသိအမွတ္ ျပဳေစခ်င္တယ္။ ဒီဇာတ္ကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သိရတာက ေနာက္ေနာင္
မလုပ္သင့္ဘူးလို႔ သိရတဲ့ သေဘာေပါ့။ က်ေနာ္ ရိုက္ထားတဲ့ ကားေတြက
စိတ္အေျခခံရယ္၊ ကိုယ္ခ်င္းစာ တရားရယ္ ထားတဲ့ ကားေတြမ်ားတယ္။
အမွားျပင္ဆင္ခ်က္ အေနနဲ႔ ဒီအမွားကို ဖယ္ၿပီးေတာ့ အမွားမပါတဲ့ ဟာေတြကို
က်ေနာ္ႀကိဳးစားပါမယ္” လို႔ ေနမင္းက ဆုိပါတယ္။
ဆက္လက္ၿပီး ေနမင္းက
“က်ေနာ္ ဒီကားအေရွ႕မွာ ရုိက္ခဲ့တာ အရမ္းရိုင္းတဲ့ ကာရိုက္တာ၊ ရိုင္းတာမွ
ကလိမ္ကက်စ္နဲ႔ အရမ္းရိုင္းတာ။ အဲဒီကားဆိုရင္ အရမ္း ႀကိဳးစား စိတ္ႏွစ္ၿပီး
လုပ္ခဲ့ရတယ္၊ ႀကိဳးစားၿပီး ဆန္းသစ္မႈတခုအေနနဲ႔ လုပ္ၾကတာပါပဲ။ အခု
ဒီကားက်ေတာ့ လုပ္ေနက် အတိုင္း အဆင္ေျပေအာင္ သရုပ္ေဆာင္ခဲ့တာပါပဲ။ ဥပမာ
တခုေျဟရရင္ သေဘာတရား တခုက ေျခလွမ္းတခုကို ပန္းတိုင္ ေရာက္ေအာင္
လွမ္းတဲ့သေဘာပါပဲ၊ အဲဒီထဲမွာေျခလွမ္းေတြလည္း အမ်ားႀကီး လွမ္းခဲ့ ၾကတယ္၊
အဲဒီမွာမွ အားနဲ႔အင္နဲ႔ ေအာင္ျမင္သြားတဲ့ ေျခလွမ္းရွိတယ္၊
ေညႇာင့္ဆူးသြားၿပီး ေျခေထာက္နာသြားတဲ့ ေျခလွမ္း ရွိတယ္၊ မစင္နင္းမိသြားတဲ့
ေျခလွမ္း ရွိတယ္၊ ပရိသတ္ေတြ အျမင္ဆန္းေအာင္ ဆိုၿပီး အႏုပညာကို
ခ်ျပတဲ့သေဘာပါပဲ။ အဲဒီအတြက္ ပရိသတ္က ေ၀ဖန္ေပးတဲ့ အတြက္ က်ေနာ္
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ေလာကထဲမွာ၊ ရုပ္ရွင္ အသိုင္းအ၀န္း အခ်င္းခ်င္း
မညီမွ်တဲ့ ကာရိုက္တာမ်ိဳး ျဖစ္တယ္၊ အဲဒီလိုကားမ်ိဳး ေနာက္ထပ္ မဖန္တီးဖို႔
သတိေပးခံရတဲ့ အေျခေနမ်ိဳးေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ဖယ္ရမယ့္ အထဲမွာ ပါသြားၿပီ။
ေနာက္တခါ ပရိသတ္နဲ႔ အဆင္ေျပမယ့္ ပံုစံေတြပဲ က်ေနာ့္ အႏုပညာကို တင္ဆက္ပါမယ္”
လို႔ ေျပာပါေသးတယ္။
သူရိုက္ခဲ့တဲ့ဇာတ္လမ္း
တည္ေဆာက္မႈ ပံုစံေတြက ဇာတ္ရုပ္နဲ႔ တူေအာင္ပဲ လုပ္ခဲ့တာခ်ည္းပဲ၊ ပရိသတ္
ႀကိဳက္ျခင္း၊ မႀကိဳက္ျခင္း ဆိုတာထက္ ပရိသတ္ကို ၾကည့္ေစခ်င္လို႔ တင္ျပတာ၊
အဲဒီအေပၚမွာ ေကာင္းျခင္း၊ ဆိုးျခင္းကို တင္ျပၿပီးေတာ့ပဲ လုပ္ခဲ့တာလုိ႔လည္း
သူက ဆုိပါတယ္။
ေနမင္းက “သေဘာက
၀တ္ၿပီးသားအက်ႌကို ထပ္မ၀တ္ခ်င္တဲ့ သေဘာပါပဲ။ တင္ျပမႈမွာလည္း
က်ဥ္းေျမာင္းတဲ့ ေဘာင္ထဲက ကိုယ္ႏုိင္သေလာက္၊ သိသေလာက္၊ တတ္သေလာက္၊
ကိုယ္ေလ့လာမိသေလာက္ ႀကိဳးစားတင္ျပတဲ့ သေဘာပါပဲ။ အမွန္၊အမွား၊ ေညႇာင့္ထိုး၊
အနံ႔နံတာေတြအားလံုးကို ဖယ္ၿပီးေတာ့ အားနဲ႔အင္နဲ႔ တင္ျပတာမ်ိဳးကို
ၾကည့္ခ်င္ၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြ ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားရဦးမွာပါ” လို႔ ဧရာဝတီကို
ေျပာသြားပါတယ္။
(ဧရာ၀တီ ဘေလာ.တြင္ေဖာ္ၿပထားသည္.အတိုင္း ကူးယူေဖာ္ၿပအပ္ပါသည္
မူရင္း Link ; http://burma.irrawaddy.org/archives/42803 )
ထိုဇာတ္ကား၏ သရုပ္ေဆာင္ သဥၹာ ႏြယ္၀င္းကလည္း ေပၚၿပဴလာ ဂ်ာနယ္သို.ေၿပာႀကားရာတြင္
"တခ်ဳိ႕ ပရိသတ္ေတြက်ေတာ့ ဒီကားကို ဇာတ္ဝင္ခန္း အရ သ႐ုပ္ေဆာင္ တာကို နားလည္
လက္ခံေပးၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ ပရိသတ္ေတြ က်ေတာ့ သူတို႔ မ်က္လံုးထဲမွာ အျမင္
နည္းနည္း ႐ိုင္းတယ္ ဆိုတဲ့ ပံုစံမ်ဳိးေလးေတြ ေျပာတာ ရွိတယ္။ သၪၨာတုိ႔
အႏုပညာသမားေတြက ကိုယ္က် ရာဇာတ္႐ုပ္ကို အပီျပင္ ဆံုး နဲ႔
အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ရတယ္။ အခု ဒီ တစ္ကားလံုးမွာဆုိ ကိုယ္တတ္ႏုိင္
သေလာက္ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစားတယ္။ တျခားဇာတ္ကား ေတြနဲ႔ မတူဘဲ
ဒီကားကို ဇာတ္လမ္း အရ ႐ိုက္တာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ပရိသတ္ေတြကို
နားလည္ေပးပါလို႔ ေတာင္းပန္ ခ်င္ပါ တယ္။ ေနာက္ထပ္လည္း ဒီလို
ဆင္းန္ပံုစံမ်ဳိးကို သင္ဇာ ႐ိုက္ကူးဖို႕မရွိပါဘူး။ ဒီကားကုိ ႐ိုက္ၿပီး
ကတည္းက ေနာက္ထပ္ လာေျပာတဲ့ ကားေတြမွာ ဒီလိုဆင္းန္မ်ဳိးပါ၊ မပါကို
ေသခ်ာေမးၿပီးမွ လက္ခံ ႐ိုက္ကူးေတာ့တယ္။ အခု ဒီကား႐ိုက္တုန္းက ဇာတ္ၫႊန္းေတြ
အရေတာ့ ဒီကားရဲ႕ ကာ႐ိုက္တာ ကိုျပင္ဆင္တယ္။ Love ဆင္းန္ တစ္ခုပါမယ္ေျပာ တယ္။
သၪၨာရဲ႕ လုပ္သက္ ဝါႏု ေသးတာလည္း ပါေတာ့ ေသေသ ခ်ာခ်ာ မေမးမိဘူး။ ႐ႈတင္ ေပၚ
ေရာက္မွ ဒီလိုမ်ဳိးဆိုေတာ့ လက္ခံၿပီးသား အလုပ္တစ္ခု ကို ျဖစ္ ေအာင္
လုပ္ရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္တစ္ခုတည္း နဲ႔ ဒီဇာတ္ဝင္ခန္း ကို ႐ိုက္ခဲ့ တာပါ။
ဒီကား႐ိုက္ကူးတဲ့ သူေတြ အကုန္လံုး ကလည္း အႏုပညာ ကိုျပခ်င္တဲ့ စိတ္ တစ္ခုက
လြဲရင္ ဘာမွမရွိပါဘူး။ ဒီပံုစံ ႐ိုက္မယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာ မသိဘဲ လက္ခံခဲ့တဲ့
အတြက္ သၪၨာ့ အမွားလည္းပါတယ္။ ဒီကား႐ိုက္ ၿပီးကတည္းက ပရိသတ္ေတြကို
ေတာင္းပန္ခဲ့တာ အခုဆိုရင္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ သြားၿပီ။ သၪၨာ ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ကားေတြ
အကုန္လံုး ကို အတတ္ႏုိင္ဆံုး ပီျပင္ေအာင္ ႀကဳိးစား႐ိုက္ကူး ထားပါတယ္"
လုိ႔ေျပာျပပါတယ္။
ဟုေမမြန္ေမာင္က ေမးၿမန္းေရးသားခဲ့ပါသည္
ထိုဇာတ္ကားကို ရိုက္ကူးဖန္တီးခဲ့ေသာ ဒါရိုက္တာ ၏ အၿမင္ႏွင္. ပတ္သက္၍ လင္းအကၡရာ က ေပၚၿပဴလာ ဂ်ာနယ္ အတြက္ ေမးၿမန္းေရးသားခဲ့ရာတြင္
ဒါ႐ိုက္တာ သီဟတင္သန္း ႐ိုက္ကူးၿပီး ေနမင္းနဲ႔ သၪၨာႏြယ္ဝင္း တို႔ အဓိက ပါဝင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ထား ၾကတဲ့ "မာယာမ်ားတဲ့ အလကၤာ" ဗီဒီယို ဇာတ္ကား မွ ဇာတ္ဝင္ခန္း နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အြန္လုိင္းမွ ပရိသတ္ ေတြက အဆိုပါ ဇာတ္ဝင္ခန္းသည္ ျမန္မာ ့ယဥ္ေက်းမႈ နဲ႔ မေလ်ာ္ညီတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ျဖစ္ တယ္လုိ႕ ေဝဖန္ခဲ့ ၾကပါတယ္။ အဲဒီ့ ေဝဖန္မႈ နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ သီဟတင္သန္း က သူ႔ရဲ႕ေဖ့စ္ဘုတ္ အြန္လုိင္း စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ အဆိုပါ ဇာတ္ဝင္ခန္း နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေတာင္းပန္ေၾကာင္း ျပန္လည္ေရး သား ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။
"မာယာမ်ားတဲ့ အလကၤာ" ဇာတ္ကား ကို မႏၲေလးမွာ ျဖန္႔ခ်ိေနၿပီ ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္မွာေတာ့ မၾကာခင္ရက္ပိုင္း အတြင္း ျဖန္႔ခ်ိေတာ့မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားရဲ႕ ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ိုက္တာ လည္း ျဖစ္တဲ့ ဒါ႐ုိက္တာ သီဟတင္သန္းက ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ေဝဖန္မႈ ခံခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း နဲ႔ပတ္ သက္ၿပီး..
"႐ုိက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္ တစ္ျခမ္းစီ ႐ိုက္ထားတာပါ။ ေကာင္ေလး နဲ႔ ေကာင္မေလးက ထိကို မထိတာပါ။ ကားဆက္လိုက္တဲ့ အခါမွာ ျဖစ္သြား တာပါ။ ေသခ်ာ တာ တစ္ခုကေတာ့ ဒီလင္မယားႏွစ္ေယာက္ အိပ္ရာေပၚမွာ ဘာလုပ္ၾကတယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ လံုးဝမျပ သြားပါဘူး။ သို႔ေသာ္ ပရိသတ္ေတြ အျမင္က်ယ္ေနတဲ့ အတြက္ ဒါဟာ ဘာကိုျပလဲဆိုတာ သူတို႔ နားလည္လိုက္ၿပီးေတာ့ တန္းခနဲ သိသြားတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္မွာ ဖီလင္ႏွစ္ခု ခံစားလုိက္ ရတယ္။ ၾကည္ႏူးတယ္၊ ႀကဳိက္တယ္။ အဲဒါက ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ပရိသတ္ေတြ တအား တိုးတက္သြားၿပီ။ ေသေသခ်ာခ်ာ၊ တိတိ က်က်နဲ႔ ေပၚတင္ႀကီး ႐ိုက္ျပစရာ မလိုေတာ့ဘူး။ ရွိတဲ့အ႐ုပ္ ရဲ႕ေနာက္ က မျမင္ရတဲ့ အ႐ုပ္ကို သူတုိ႔ျမင္သြား ၿပီ။ အဲဒီ အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ လံုးဝ ေက်နပ္ပါတယ္" လို႔ ဇာတ္ဝင္ခန္း နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရွင္းျပပါတယ္။
အဆိုပါ ဇာတ္ဝင္ ခန္း အေပၚ ပရိ သတ္ေတြရဲ႕ ေဝဖန္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လုိ ခံစားရပါသလဲလု႔ိ ဒါ႐ိုက္တာ သီဟတင္သန္း ကိုေမးေတာ့...
"အႏုပညာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ၆ ႏွစ္ ေက်ာ္ေက်ာ္၊ ၇ ႏွစ္ေလာက္ ဟေနပါ တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုး ႐ိုက္ခဲ့တာက ၂ဝဝ၅ တုန္းက ေဒြးနဲ႔ "ကိုးထဲကတစ္" ဇာတ္ကား ၊ ေနာက္ ရန္ေအာင္ နဲ႔သူ႔ခ်စ္သူမ်ား ဆိုတဲ့ပြဲ ႐ိုက္ခ့ဲတယ္။ အဲဒါ ၿပီးကတည္းက မ႐ိုက္ေတာ့တာေလ။ အခုအခ်ိန္မွာ ၁၈ ႏွစ္ေလာက္ ရွိမယ့္ ကေလး တစ္ ေယာက္က အဲဒီ ကားေတြ႐ုိက္တုန္း က ၁၂ ႏွစ္ အရြယ္ေလာက္ ပဲ ရွိဦးမွာ ပါ။ ဘယ္လိုမွ ကြၽန္ေတာ့္ကို သိစရာ အေၾကာင္း မရွိဘူး။ သူတုိ႔ေတြက လည္း အြန္လိုင္းေပၚမွာ ပိုမ်ားတယ္ ေလ။ ဒီကေလးေတြကို ဘယ္လုိပဲ ျဖစ္ျဖစ္ Respect တစ္ခု ထားေပး ရမယ္ ။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ့္ ကိုသိတဲ့ ပရိသတ္ တစ္ေယာက္ကို ကြၽန္ေတာ့္ အေနနဲ႔ သူ႔ဆီကေန တစ္က်ပ္ စားဖူးတယ္ လို႔ယူဆတယ္။ အဲဒီေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ သန္း ၆ဝ ရွိတယ္ ဆိုရင္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ က်ပ္ပဲရဦး၊ ကြၽန္ေတာ္သန္း ၆ဝ ရၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ အဲဒီေလာက္ လံုးဝ မခ်မ္း သာေသးပါဘူး ။ဒါေၾကာင့္ သန္း ၆ဝ လံုး ကြၽန္ေတာ့္ကို မသိေသး တာ ေသခ်ာတယ္။ သို႔ေသာ္ သိေနတဲ့ လူ ေတြ အားလံု းအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ မွာ တာဝန္ယူရမယ့္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ ကိုေရာက္ေနတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ိုက္တာျဖစ္ ေနတယ္။ အဲဒီအတြက္ အြန္လုိင္း မွာ ပရိသတ္ ေက်နပ္ေအာင္ ေတာင္းပန္ ေပးတယ္။ သူတို႔ကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ ကတိေပး လုိက္တယ္။ ေနာက္ေနာင္ ဒါမ်ဳိးေရွာင္ မယ္။ ေရွာင္မယ္ ဆုိေပမယ့္ အျပတ္အသား ႀကီးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဇာတ္အရ သိပ္ လိုအပ္လာတယ္ ဆုိရင္ေတာ့ အခုလိုပဲ နည္း နည္း ေတာ့ ႐ိုက္ပါ့မယ္။ အဲဒီေလာက္မမ်ား ေစရပါဘူးလုိ႔ လံုးဝ ကတိ ေပးပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ပရိသတ္ကို လံုးဝ မေစာ္ကားပါဘူး။ ဒီအခန္းကို ႐ိုက္ရ ျခင္း ကလည္း ဇာတ္ရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္ အရပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ နည္း နည္းေလး အေတြးေက်ာ္ သြားတာ လည္းျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္မယ္။ ခြၽန္ ထြက္သြားတာ လည္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ မယ္။ ဒီ ဇာတ္မွာ အဲဒီေနရာေလးက လိုကို လုိသြားၿပီ လို႔ ကြၽန္ေတာ္ယူဆ ခဲ့တယ္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္ေတာ့္ ေစတနာ နည္းနည္းပို သြားတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အတၱႀကီးသြားတာလား။ အႏုပညာ ေလာဘ ႀကီးသြားတာ လားမသိဘူး။ ပရိ သတ္ေတြေျပာ ၾကတာ မွန္ပါတယ္။ ယဥ္ေက်းမႈ ဆိုတဲ့ေပတံ ထဲကေန နည္းနည္းေတာ့ တစ္ေရြ႕ေလး ေဘးေရာက္သြားတယ္ လုိ႔ ကြၽန္ေတာ္ ယူဆတယ္။ အမွန္အ တိုင္း ေျပာရရင္ေတာ့ ေဒါသ ျဖစ္တာေတြေရာ၊ ယူက်ံဳးမရ ျဖစ္ တာေတြေရာ ျဖစ္ မိတယ္။ ငါဘာျဖစ္လုိ႔မ်ား ႐ိုက္မိလုိက္ ပါလိမ့္ဆိုတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေဝဖန္မႈေတြ ရွိခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာေလး စာစီၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ေတြကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ လုိ႔ အြန္လိုင္း မွာတင္ေပး ခဲ့တယ္။ ပရိသတ္ေတြ အထင္မွားမွာကို ကြၽန္ေတာ္ တအားေၾကာက္ပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ဆင္ဆာ လြတ္လပ္ခြင့္ေတြ ရွိေနလို႔ဒါမ်ဳိးေတြ ထည့္႐ိုက္ ၾကတယ္လုိ႔ ပရိသတ္က သတ္မွတ္တယ္။ အဲဒီ ရည္ရြယ္ခ်က္ လံုးဝမရွိပါဘူး။ အဲဒီလို လူမ်ဳိး အျဖစ္ ကြၽန္ေတာ့္ကို မသတ္မွတ္ပါနဲ႔။ ကြၽန္ေတာ္ အဲဒီ လိုနည္းနဲ႔ ျပန္လည္ ဝင္ေရာက္လာ ျခင္း လံုးဝ မဟုတ္ပါဘူး။ ပရိသတ္ ေတြအေပၚ မွာေစတနာ ပိုစြာ၊ ကိုယ္ျပ ခ်င္တာ ကိုယ့္အတၱ မ်ားစြာနဲ႔ ႐ိုက္လုိက္မိ သြားတာပါ။ ေနာက္ကားေတြ မွာလည္း ဇာတ္က တအားႀကီး လိုအပ္ လာၿပီဆုိရင္ေတာ့ အဲဒီ အေပၚမွာ နည္း နည္းေလးေတာ့ လႈပ္ရွားမယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအခ်ိန္ က်ရင္ေတာ့ ပရိသတ္ကို ေတာင္းဆို ၿပီးေတာ့မွ လႈပ္ရွားမယ္။ ပရိသတ္က အိုေက ႐ိုက္ပါ ဆိုေတာ့မွ ႐ိုက္မယ္။ မ႐ိုက္ခင္ ပရိသတ္ရဲ႕ သေဘာထားကို ယူၿပီးေတာ့မွ ႐ိုက္မယ္" လုိ႔ ေျပာပါတယ္။
"မာယာမ်ားတဲ့ အလကၤာ" ဇာတ္ကားက အဂၤလိပ္ ဇာတ္ကား ေကာင္း တစ္ကား ကို ျပန္လည္႐ိုက္ ကူးထားျခင္း ျဖစ္ၿပီး ဇာတ္ကြက္ ကို ေတာ့ နည္းနည္း ေျပာင္းထားေၾကာင္း ဒါ႐ိုက္တာ သီဟတင္သန္း က ေျပာပါ တယ္။
ဆက္စပ္ဖတ္ရွဳရန္ ..ၿမန္မာကားေတြ ဒီလိုရုိက္မွ လူႀကည္.ေတာ.မွာလား
No comments:
Post a Comment