ၿမန္မာလူမ်ိဳးတို.တြင္
၁၂လရာသီ တြင္ သက္ဆိုင္ရာ အခ်ိန္အခါလိုက္ ပြဲေတာ္မ်ား ရွိသည္. အနက္ အခ်ိဳ.က ရာသီဥတု
ကိုအေႀကာင္းၿပဳ၍ ၊ အခ်ိဳ.က ဘာသာေရးဆိုင္ရာ ယံုႀကည္မွဳကိုအေႀကာင္းၿပဳ၍ ၊အခ်ိဳ.က နိဳင္ငံေတာ္၏
ကာကြယ္ေရး ၊ လူမ်ိဳး၏ယဥ္ေက်းမွဳ စသည္ၿဖင္. နယ္ပယ္စံု ကိုအေႀကာင္းၿပဳ၍ ေပၚေပါက္လာသည္.
ပြဲေတာ္မ်ား အနက္ ၿမန္မာ.ရိုးရာအစားအေသာက္အမည္တစ္ခု တပ္လွ်က္ ၿပဳလုပ္သည္က ေတာ. တပို.တြဲလ
ထမနဲ ပြဲ တစ္ခုသာ ရွိသည္ ။
ၿမန္မာ.
၁၂ လအနက္ တပို.တြဲလၿပည္.သည္ ထူးၿခားေသာ ဂုဏ္ပုဒ္တို.ရွိေနခဲ့သည္ ။ ထိုေန.တြင္ * * * အရွင္သာရိပုတၱရာ
ရဟႏၲာျဖစ္ေတာ္မူေသာေန႔ ျဖစ္ျခင္း။
* အရွင္သာရိပုတၱရာ
ႏွင့္ အရွင္မဟာ ေမာဂၢလာန္ ဧတဒဂ္ ရေတာ္မူေသာ ေန႔ျဖစ္ျခင္း။* အဂၤါေလးရပ္ႏွင့္ျပည့္စုံေသာ ရဟန္းပရိတ္ သတ္တို႔ အလိုအေလွ်ာက္ စုေဝးမိေသာ ေန႔ျဖစ္ျခင္း။
* ဘုရားရွင္တိုင္း ၾသဝါဒပါတိေမာက္ ျပေတာ္မူေသာ ေန႔ျဖစ္ျခင္း (အပါယ္ေဘးမွ ကင္းေဝးေစေသာ အဆုံးအမကို ၾသဝါဒဟု ေခၚပါသည္ ထိုၾသဝါဒ မိန္႔ၾကားေတာ္မူျခင္းကို ၾသဝါဒပါတိေမာက္ျပသည္ဟု ေခၚဆိုပါသည္ )
ထိုသို. ႀသ၀ါဒပါတိေမာက္ ၿပ ရာတြင္လည္း ဘုရွားရွင္တိုင္းသည္ ၾသဝါဒပါတိေမာက္ကို အဂၤါေလးခ်က္ႏွင့္ ညီေသာ္အခါမွသာ ျပေတာ္မူသည္….
* တပို႔တြဲ လျပည့္ေန႔ျဖစ္ျခင္း
* ဧဟိဘိကၡဳ ရဟန္းေတာ္ခ်ည္းသာ စုေဝးမိျခင္း
* ဆဠဘိညပဋိသမၻိဒါပတၱ ရဟႏၲာခ်ည္းသာ စုေဝးမိျခင္း
* မည္သူကိုမွ် မပင့္ဖိတ္ဘဲ အလုိလိုသာ စုေဝးမိေသာ အခါျဖစ္ျခင္း
ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားသည္ ပထမဦးဆုံးေသာ ပါတိေမာက္ကို မဟာသကၠရာဇ္ ၁ဝ၃-ခုႏွစ္ တပို႔တြဲလျပည့္ေန႔ တြင္ အထက္ပါ အဂၤါတို႔ႏွင့္ ျပည့္သည္ျဖစ္၍ ကႆပညီေနာင္ ရွင္တစ္ေထာင္၊ အရွင္သာရိပုတၱရာ၊ အရွင္ေမာဂၢလာန္ ႏွင့္ တပည့္ ၂၅ဝ- စုစုေပါင္း ရဟႏၲာ၁၂၅၂-ပါးတို႔အား ဂါထာသုံးပုဒ္ျဖင့္ ၾသဝါဒပါတိေမာက္ကို ျပေတာ္မူပါသည္။
ထိုတပို.တြဲလၿပည္.ေန.တြင္ ၿမန္မာ.ရိုးရာ အစားအစာ တစ္မ်ိဳးၿဖစ္ေသာ ၊ အစားအေသာက္ ဆိုသည္ထက္ ညီညြတ္မွဳ၏ ၿပယုဂ္ တစ္ခု လည္းၿဖစ္ေသာ ထမနဲ (သို.) ႏွမ္းမနဲ ထိုး၍ ဘုရားရွင္ကို ဆက္ကပ္လွဳဒါန္းၿခင္း ၊ စတုဒိသာၿပဳၿခင္းမ်ား ကို အစဥ္အဆက္ၿပဳလုပ္ခဲ့ႀကပါသည္ ။တစ္ခုတိုက္ဆိုင္ေနသည္က ညီညြတ္ၿခင္းၿဖင္.သာ တင္.တည္အပ္ေသာ ထမနဲပြဲ ရာသီကား ၿပည္ေထာင္စုၿမန္မာနိဳင္ငံေတာ္ ႀကိး ခန္.ထည္စြာၿဖစ္တည္လာေရးအတြက္ အေရးပါေသာ ၿပည္ေထာင္စုေန. ႏွင္. မနိးမေ၀း ရက္တြင္ ကပ္လွ်က္ တည္ရွိေနၿခင္းၿဖစ္သည္ ။
ထမနဲပြဲ ေပၚေပါက္လာရပံု နွင္. ပတ္သက္၍ ေလ.လာမိသည္မွာ
တပို႔တြဲလသည္
ျမန္မာလ၏၁၁လေျမာက္ေသာလျဖစ္၏ေဆာင္းဥတု၏ကုန္ဆံုးရန္ေနာက္ဆံုးလထဲလည္းပါ၏
တပိုလ၏ေနာက္ဆံုးအပတ္သည္ အခ်မ္းဆံုးအခ်ိန္ဟူပင္ဆိုၾကသည္ ။ ထို႔ေၾကာင့္
တပုိ႔တြဲလ၌
အခ်မ္းပိုသည္ ။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏လက္ထက္၌ တပို႔တဲြမွတေပါင္းသို႔အကူးအၾကား ရွစ္ရက္သည္
အလြန္ေအးျမသည္ ။ ၀ိနည္းေတာ္အရဘုရားရွင္သည္ ရဟန္းတို႔ကို
မီးမလႉံရန္တားျမစ္ပိတ္ပင္ထားသည္ ။ တားျမစ္ရျခင္းအေၾကာင္းမွာ မိးႏွင့္
မ်က္စိမသင့္ျခင္း ၊ မီးလွဳံျခင္း ေၾကာင့္အဆင္းပ်က္ျခင္း ၊ ခြန္႔အားဆုတ္ယုတ္ျခင္း ၊မီးလွဳံရင္းအေပါင္းအေဖာ္တုိ႔ႏွင့္ေမြ႔ေလ်ာ္ေနျခင္း၊ ယင္းတို႔နွင့္အက်ဳိးမရိွေသာစကားမ်ားကို ေျပာဆိုျခင္းဟုူ၍ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ အဆိုပါ တပို႔တဲြလအကုန္ တေပါင္းလအကူး ၾကားရွစ္ရက္သည္ အလြန္ေအးျမေသာေၾကာင့္ ထိုရက္မ်ား အတြင္း ရဟန္းမီးလံွဳရန္ခြင့္ျပဳေတာ္မူရုံမွ်မကေသး ၊မိမိကိုယ္ေတာ္တိုင္ လည္းမိးလံွဳေတာ္မူေလ့ရိွ၏။ဤသည္ကိုအစြဲျပဳ၍ တပို႔တြဲလ၌ မီးပံုပဲြ သဘင္ကို ဆင္ယင္ က်င္းပၾကသည္ ။
မီးပံုဟူေသာ အသံုးအႏႉန္းမွာအရပ္ စကားျဖစ္သည္။ စာေပအမွတ္အသားမွာမူ မီးဖုန္းသဘင္ဟုေရးရသည္ ။ အလႉရွင္ဒကာ ဒကာမတို႔သည္ မီးဖုံုးပြဲကို က်င္းပရန္အလို႔ငါွေတာသို႔တက္၍ နံ႔သာစေသာထင္းမ်ားကို လူစုလူေ၀း ႏွင့္ခုတ္ၾကသည္ ။ထို႔ေနာက္ထုိထင္းမ်ားကို စုပံုမီးရိွဳ႕၍ ဘုရားေက်ာင္းတန္ေဆာင္းတုိ႔၌ အပူဓာတ္ကို လႉဒါန္းပူေဇာ္သည္ ။ အခ်ဳိ႔ကလည္း မီးမယ္ဖ်ဴးေခၚ မီးလင္းဖို၌အေမႊးန႔ံသာ ထင္းမ်ားကို ထည့္၍ မီးဖိုကာ ပူေဇာ္ၾကသည္။ ယခုေခတ္၌ပင္လင္ ေရႊတိဂံုဘုရားေပၚတြင္ တပို႔တြဲလဆန္း၁၄ ရက္ အဖိတ္ေန႔၌ မိီးခဲမ်ားေပၚတြင္း နွ႔ံသားမွဳံ႕မ်ားက်ဲျဖန္႔၍ ဘုရားရွင္အား အေမႊးန႔ံသာ အပူဓာတ္တို႔ျဖင့္ ပူေဇာ္ၾကေသးသည္ကို ေတြ႔ရိွုနိဳင္ေပေသးသည္
ဤပြဲသဘင္ကိုစီရင္က်င္းပရာ၌ ေဆာင္ရြက္ ရျမဲထံုးစံမွာ လူ ၁၀၀၀။ ယာဂုအိုး၁၀၀၀ ၊ ထန္းစင္၁၀၀၀တုိ႔ကိုစီမံျပီးလ်င္ ဘုရား၊ ေက်ာင္း ၊တန္ေဆာင္းမ်ား၌ မီးအပူဓာတ္ကိုလႉဒါန္းပူေဇာ္ၾကသည္ ။
တပို႔တြဲ လျပည့္ေန႔မတိုင္မီ လဆန္းရွစ္ရက္ေန႔ကစျပီး မီးပူေဇာ္ိသူ တို႔သည္ စင္းလံုးေခ်ာသက္ရင္းပင္မ်ားကို ခုတ္ယူ ျပီးလွ်င္အခြံခြာ၍ နႏြင္းျဖင့္ လိမ္းက်ံကာသံုးဆင့္စည္းေႏွာင္ထားၾက၏ ။
ေျခာက္ေသြ႔ေသာအခါ မီးပံုပြဲက်င္းပရာသို႔ လျပည့္ေန႔ မတိုင္မီလာေရာက္စုပံုၾက၏ ။
မီးပံုတုိင္မ်ားစိုက္ထူရန္ေျမကြက္လပ္တြင္ အေတာင္၃၀ -အရွည္ရိွေသာ ဥရူတိုင္ၾကီးငါးတိုင္စိုက္ထား၏ ။ထိုတြင္ထင္းစည္းမီးပံုစည္းမ်ားကိုမီွ၍စိုက္ထူ၏ ။
နံနက္ေလးနာရီတြင္ ဆရာေတာ္က ၀တ္ျပဳဆုေတာင္းရာရဟန္းရွင္လူတုိ႔သည္ရိွခိုးကန္ေတာ့ၾက၏။ထို႔ေနာက္ဆရာေတာ္က မီးစတင္ရိွဳ႔ေလရာ ရဟန္းရွင္လူတုိ႔လည္းနီးရာမီးပံုတြင္ သူ႔ထက္ငါဥိးေအာင္ရွဳိ႕ ၾကေလသည္။ ေရွးေခတ္က က်င္းပေသာမီးပံုပြဲတြင္ ယာဂုအိုး1000 လႉဒါန္းေလ့ရိွေၾကာင္း အထက္၌ျပဆုိ ခဲ့သည္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အထူးသတိမူၾကရန္ရိွသည္ ယင္းကိုေထာက္ရွဳ႕လွ်င္မီးပံုပြဲႏွင့္ယာဂုပြဲဆက္စပ္ေနသည္ကိုေတြ႔ရေပလိမ့္မည္၊မီးပံုပြဲက်င္းပရင္းႏွင့္ ယာဂုအလႉပြဲျဖစ္ေပၚလာေလသေလာ ၊ ယာဂုပြဲက်င္းပရင္းႏွင့္မီးပံုပြဲျဖစ္ေပၚလားေလသေလာ ။ ဤႏွစ္လီကိုမေ၀ခဲြနိုင္ပါ ။
စင္စစ္ ဤအလႉႏွစ္မ်ဳိးသည္ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခုဆက္စပ္၍ တျပိဳင္းတည္းျဖစ္ေပၚလာသည္ဟုဆိုနိဳင္ရာသည္ ။ ယာဂုပူေဇာ္ပဲြအဆင္အလာကို ၀ိနည္း ပိဋကတ္မဟာ၀ဂ္ ပါဠိေတာ္၌ျပဆိုထားသည္။တစ္ရံခါေသာ္ ျမတ္စြာဘုရားသည္မ်ားစြာေသာ သံဃာေတာ္တို႔ႏွင့္အတူ အႏၶ၀ိႏၵရြာသို႔ ေဒသစာရီၾကြခ်ီေတာ္မူရာ ဇနပုဒ္၌ေနေသာသူတို႔သည္ ဆန္ဆီဆားေဆးစေသာလႉဖြယ္၀တၴဳတုိ႔ကို လွည္းျဖင့္တင္၍ ျမတ္စြာဘုရားၾကြခ်ီေတာ္မူရာသို႔လိုက္ျပီးလွ်င္ ဆြမ္းေဘာဇဥ္ အာဟာရတုိ႔ကို ကပ္လႉပူေဇာ္ၾကေလသည္။ထုိအခါ ပုဏၰားတစ္ေယာက္သည္လည္းအလားတူဆြမ္းေကၽြးလုိပါေသာ္အလွည့္ မက်ႏိုင္ေသာ ေၾကာင့္ အရွင္အာနႏၵာကိုခ်ဥ္းကပ္၍ ယာဂုႏွင့္တကြ ပ်ားသကာမုန္႔ခ်ဳိတို႔ကို ျမတ္စြာဘုရား ႏွင့္တကြ သံဃာေတာ္တို႔အား ဆက္ကပ္ ခြင့္ျပဳပါရန္ေတာင္းပန္ေလ၏ ။
ရွင္အာနႏၵာလည္း ဤအေၾကာင္းကိုျမတ္စြာဘုရားအား ေလ်ာက္ထားရာျမတ္စြာဘုရားလည္း ပုဏၰားအလိုရိွသည့္အတိုင္းကပ္လႉပူေစရန္ သည္းခံေတာ္မူေလသည္။ ဤမွစ၍ယာဂုလႉပြဲအစဥ္အလာေပၚေပါက္လာေလသည္ ၀ိနည္းေတာ္အရတပို႔တြဲႏွင့္တေပါင္းစပ္ၾကား၌ ရဟန္းတို႔မီးလွဳံေစရန္ခြင့္ျပဳေသာအေၾကာင္း ႏွင့္ဆက္စပ္လွ်င္ယင္းမီးပံုပြဲႏွင့္ယာဂုအလႉပြဲမွာ တဆက္တည္းျဖစ္ေပၚလာသည္ဟုယူဆႏိုင္ေပသည္ ၊ယာဂုဟူူသည္မွာ ေခတ္စကားႏွင့္ေျပာရလွ်င္ ဆန္ျပဳတ္ ပင္ျဖစ္သည္ ။ သို႔ေသာ္လံုးေတာ္ဆရာေတာ္၏အာေဘာ္အရ ျမတ္စြာဘုရားသခင္သည္ေလအနာႏိွပ္စက္ျခင္းခံရေလေသာ္ အရွင္အာနႏၵာအား ယာဂုဆြမ္းခံေျခဟုမိ္န္႔ေတာ္မူသျဖင့္ ဒကာမတဦးထံအလႉခံရာ ထိုဒကာမသည္ ခ်င္းစိ္မ္း ျငဳတ္ ၾကက္သြန္ ႏွမ္း တို႔ျဖင့္စီရင္ ထားေသာယာဂုဆြမ္းကိုကပ္သျဖင့္ ေလနာျငိမ္းသည္ဟု ဆိုေသာေၾကာင့္ ယာဂုသည္ ျငဳတ္ၾကက္သြန္ႏွမ္းတို႔ျဖင့္ေရာစပ္၍ျပဳတ္ထားေသာအရာတစ္မ်ဳိးဟုေခၚဆိုု ယူဆနိုင္ေပသည္ ။
မင္းတုန္းမင္းလက္ထက္ယာဂုအလႉပြဲအေၾကာင္းကို ကုန္းေဘာင္မင္းဆက္မဟာရာဇ၀င္ေတာ္ၾကီး၌ဖတ္ရွဳနိုင္ေပသည္ ။ ယင္းအလႉပြဲအေၾကာင္း ၌ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ေလးျပင္ေလးရပ္ လူတိုင္းလူတိုင္း တို္င္းရင္းသားမ်ားမွွစ၍ တရုတ္ကုလားမက်န္ တုိင္းသူျပည္သားအားလံုးတုိ႔သည္ လူတစ္ကိုယ္ ဆန္တစလယ္က် စုေဆာင္း၍ ယာဂုက်ဳိ္ရာ၊ ယင္းယာဂု ၌ ေကာက္ညွင္း ဆန္ ဆီ ဆား ႏွမ္း ခ်င္းစိမ္း ေျမပဲ အုန္းသီး သစ္ၾကားသီး စသည္တုိ႔ကို ထည့္၍က်ဳိသည္ဟုဆုိသည္ ။
ယင္းယာဂုက်ဳိျခင္းကိုပင္လွ်င္ ယခုေခတ္၌ ထမနဲထိုးသည္ဟု ဆုိေၾကာင္း မွတ္သားရသည္။
ထမင္းနဲ (၀ါ) ထမင္းႏွဲ ဟူေသာစကားသည္ (ေကာက္ညွင္း)ထမင္းကို ႏွဲ ျခင္းဟူေသာစကား အသံုးအႏွဳန္းမွ ျဖစ္ေပၚလာသည္ ။ ဤ၌(ႏွဲ)ဟူသည္မွာ ထိုးၾကိတ္၍ ေမႊျခင္း နယ္ခ်င္းကိုပင္ဆိုလိုသည္ ။ ေရွ႔အေရးအသားအခ်ဳိ႔တြင္ ထမင္းႏွဲဟူ၍ပင္ေရးၾကသည္ ။အခ်ဳိ႕ကလည္း ႏွမ္းကိုကဲ၍ထည့္ျခင္းေၾကာင့္ ႏွမ္းမနဲဟူ၍လည္းေခၚေၾကာင္း ဆိုၾကသည္ ။ ယင္းထမင္းနဲထုိးျခင္းစပ္လ်ဥ္း၍ လိုေသာပစၥည္းအခ်ိန္အဆကို ေတးထပ္ စပ္ဆိုရာ ေအာက္ပါအတုိင္းျဖစ္ပါသည္ ။
ေတးထပ္
စားေတာ္ရ ဆန္ေပါက္၀ါ
ေလးျပည္သာထည့္ျမဲ ။
ခ်ိ္န္ပိႆာလွ် ံၾကည္ရႊဲေအာင္လုိ႔
ႏွမ္းဆီလည္းထည့္ျပန္ ။
ေျမပဲဆန္အ႒သုညငယ္ႏွင့္
ဒြတၱႎသ တိလဗီဇံ ။
အုန္းသီးစိတ္ က်ပ္၀ီသံငယ္
ေလာနတံ ခ်ိန္သတ္ႏွင့္
ခ်င္းႏုဖတ္သိဂႌမွ်င္ေရႊ
သံုးက်ပ္မေသြ
ေရာထည့္လို႔ေမႊ
ဤကားယာဂုထမနဲျဖစ္ေပၚလာပံုတည္း ။ဤသေဘာေၾကာင့္ ယာဂုႏွင့္ ထမနဲအတူတူပင္ဟုဆိုရိုးရိွ၏ ။
ၿမိဳ.ေလးတြင္လည္း ယခုရာသီတြင္ ထမနဲ ပြဲမ်ား ရွိေနပါသည္ ။
ယခုလာမည္. ၁၃၇၅ တပို.တြဲလၿပည္.ေန.တြင္ ၀ါးခယ္မၿမိဳ.ရွိ ၿမသိန္းတန္ ေစတီေတာ္ၿမတ္ႀကိး ၏ ဒုတိယ အႀကိမ္ေၿမာက္ ထမနဲထိုး လွဳဒါန္းပြဲကို က်င္းပၿပဳလုပ္မည္ၿဖစ္ပါသည္ ။ ထိုထမနဲ ထိုးပြဲသို. ဘုရားအမွဳးၿပဳ ၿမိဳ.ေပၚ ေက်ာင္းတိုက္မ်ားမွ ဆရာေတာ္ ၊သံဃာေတာ္မ်ား အား အာရုဏ္ ထမနဲ လွဳဒါန္းၿခင္း ၊ အလွဳရွင္မ်ားအား ထမနဲ ေ၀ငွၿခင္း ၊ ဧည္.ပရိသတ္မ်ားအား ေကၽြးေမြး ဧည္.ခံၿခင္းတို.ၿဖင္. လွဳဒါန္းမည္ဟု သိရပါသည္ ။( ထိုသတင္းက ေဖေဖာ္၀ါရီ ၇ ရက္ေန. စံေတာ္ခ်ိန္ သတင္းစာႏွင္. ေဖေဖာ္၀ါရီ ၉ ရက္ ၿမန္မာ.အလင္းသတင္းစာတြင္ ေဖာ္ၿပပါရွိခဲ့ၿပိးၿဖစ္ပါသည္ )
ထို.အတူ ၁၅ - ၂- ၂၀၁၄ ေန. နံနက္ ၅ နာရိတြင္ ၀ါးခယ္မၿမိဳ. မင္းပိုင္းရပ္ကြက္ ကြမ္းၿခံကုန္းေက်ာင္းတိုက္တြင္လည္း ၿမန္မာ.ရိုးရာ ႏွမ္းမနဲပြဲ ၿပဳလုပ္မည္ၿဖစ္ပါသည္ ။ ႏွမ္းမနဲ ထိုးပြဲကို တပို.တြဲ လၿပည္.ေန.ည ထိုေက်ာင္းတိုက္တြင္ ၿပဳလုပ္မည္ၿဖစ္ၿပိး တပို.တြဲလၿပည္.ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန.တြင္ သံာ.ဒါန အာရုဏ္ဆြမ္း ေလာင္းလွဳၿပိး စတုဒိသာ ေကၽြးေမြးလွဳဒါန္းမည္ၿဖစ္ေႀကာင္း သိရွိရပါသည္ ။
ထိုပြဲအတြက္ လက္ရွိ ရရွိေသာမတည္ အလွဳရွင္ စာရင္းမွာ
က်ထံုးဆရာေတာ္ -ဘဘုန္း ၂၀၀၀၀က်ပ္
က၀ိသိပ္ပန္ေက်ာင္းဆရာေတာ္ ၁၀၀၀၀က်ပ္
၀ါးေက်ာင္းဆရာေတာ္ ၂၀၀၀၀က်ပ္
ကြမ္းျခ႔ကုန္းေက်ာင္းဆရာေတာ္ ၂၀၀၀၀က်ပ္
ဦးလွမင္းသူ (ဒု ၿမိဳနယ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး)မိသားစု ၂၀၀၀၀က်ပ္
ေဒၚက္တာဦး၀င္းရွိန္ (မင္းပိုင္း)မိသားစု ၁၅၀၀၀က်ပ္
ဦးမိုးေဆြ (အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး မင္းပိုင္း)မိသားစု ၅၀၀၀၀က်ပ္
ဦးစိုးတင္႕/ဦးေက်ာ္တင္႕/ဦးဖိုးတာ ၂၀၀၀၀က်ပ္
ဦးေအာင္နိုင္ (အုတ္-သဲ-ေက်ာက္ )ေရာင္း၀ယ္ေရးမိသားစု ၄၀၀၀၀က်ပ္
ဦးေအာင္ေအာင္ မိသားစု (မင္းပိုင္း) ၂၀၀၀၀က်ပ္
ဦးခ်မ္းေ၀ထိုက္ မိသားစု ၂၀၀၀၀က်ပ္
ဦးေအးလြင္ (လက္သမား)ဆရာအဖဲြ႕ ၂၀၀၀၀က်ပ္
ဦး၀င္းတင္႕(ခန္႕ညား) မိသားစု ၃၀၀၀၀က်ပ္
ကိုေအးသြင္ (အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ေရေက်ာ္) ၁၀၀၀၀က်ပ္
ကိုေက်ာ္ေထြး ယူစီ မိသားစု ၃၀၀၀၀က်ပ္
ဦးေကာက္ႀကီး မိသားစု ၁၀၀၀၀က်ပ္
ဦးေဇာ္၀င္း မိသားစု (မင္းပိုင္း) ၅၀၀၀က်ပ္
ကိုေက်ာ္ဇင္လင္းမိသားစု ၅၀၀၀က်ပ္
ဦး၀င္းတင္ (မေနာပီတိ)႕အဖဲြ႕ ၂၀၀၀၀က်ပ္ တို.ၿဖစ္ပါသည္ ။
Ref ; TMBSWA & ေမာင္ထင္ ၊ အရွင္ေသာဘိတ (စိတ္ပညာ )
No comments:
Post a Comment