Thursday, October 18, 2018

F- 7 ပ်က္က်မွဳ ႏွင့္ ေနာက္ဆက္တြဲ တင္ၿပ ေရးသားမွဳမ်ား


 
The Gioitre.Vn


ခုရက္ပိုင္း F – 7 ေလယာဥ္ပ်က္က်တဲ့ ကိစၥရပ္နဲ.ပတ္သက္လို. ေလယာဥ္အေႀကာင္း ၊ ေလယာဥ္မွဳးမ်ားအေႀကာင္း နဲ.ပတ္သက္လို. တင္ၿပထားတာေလးေတြကို စုစည္းေဖာ္ၿပအပ္ပါတယ္ ။

ပထမဆံုး ေလယာဥ္ နဲ.ပတ္သက္လို. မွ်ေ၀ေရးသားရာမွာ Aung Pyi ဆိုသူက ခုလိုတင္ၿပေရးသားလာပါတယ္ ။

Sagar Media

India Air Force မွာ Russia Mig 21ကို Flying Coffin လို ့နာမည္​​ေပးထားတာဖတ္ရပါတယ္ေခါင္းပ်ံ ဆိုရင္ျဖစ္လားပဲ ပ်က္က်တာမနည္းပါဘူး ။ ၆လမွာ ၃စီးပ်က္က်တဲ ့F7 (Changdu ) J7 က Mig 21 ကို လိုင္စင္ယူထားတာပါ ။ ၁၉၆၀မွာ mig 21 ကို တပ္​​ေတာ္ဝင္ၿပီးေတာ့ ဆိုဗီယက္​​ေခါင္ေဆာင္ခ႐ု႐ွက္လက္ထက္မွာတ႐ုတ္ကိုနည္းပညာေပးၿပီးအဓိကသတၳဳစပ္နည္းပညာမပါဘူးလို ့သိရပါတယ္၁၉၆၅မွာပါ ။ Alloys မပါလို ့Reverse Engineening လုပ္ၿပီး အခု J20 ေရာက္လာတာပါ ေငြ အခ်ိန္ လူသားအရင္းအျမစ္ အမ်ားႀကီးရင္းႏွီးရပါတယ္  ၁၉၆၅ ၂၀၁၃ အထိ အစင္ေရ၂၄၀၀ ထုတ္ၿပီးအာဖရိက အာ႐ွက ဆင္းရဲးသားႏိုင္ငံမ်ား အသံုးျပဳပါတယ္​ ။ တပ္ေတာ္ကို ၁၉၉၀ မွာ ေရာက္လာၿပီး အင္ဂ်င္ျပသနာ အဓိက အဆင္းမွာ ျပသနာ႐ွိတဲ ့အမ်ိဳးအစားျဖစ္ပါတယ္​ ။ Supersonic speed ဆိုတာ mach 1,1 ကစေခၚ ပါတယ္ ။ F7 ကအသံထက္၂ဆ ျမန္ပါတယ္ တာဘိုအင္ဂ်င္ျဖစ္ၿပီး ေလာင္စာမ်ားကို အင္ဂ်င္ nozzieကတြန္းၿပီး ပ်ံသန္းတာ တိုက္​​ေလယာဥ္တိုင္းျဖစ္ပါတယ္ ႐ွပ္​​ေပၚမွာ compressor and turbuie မ်ားတပ္ဆင္ျပီးဝင္႐ိုးမွာကေတာ့ cantrifugle flow Conpressorနဲ ့Axial Flow compressor တို ့ထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ပါတယ္​ ။ေအ ဘီ ၂ခု ခြဲၿပီး afterbumer ကseconderCombustion canmaber လို ့ေခၚၾကပါတယ္တာဘိုင္နဲ ့အိပ္​​ေဇာ nozzie ၾကားမွာ ထည့္ထားေပးၿပီး ကန္ထဲမွာ ေပါက္ကြဲခ်ိန္ တာဘိုကိုျဖတ္ၿပီးAB ထဲကို ဝင္လာတာပါ မီးထပ္​​ေလာင္ၿပီး မလိုခ်ိန္ပိတ္ထားၿပီး စစ္ကစားခ်ိန္ အဆင္းအတက္မွာသံုးၿပီးပါဝါ၅၀%ထပ္ေစၿပီး ေပါ့ပါးလာတယ္လို ့ေျပာရင္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္​ ။  အခုက အဲဒီျပသနာလို ့ထင္မိၿပီးပ်က္က်တာ အဆင္းအျဖစ္မ်ားလို ့70% ေသခ်ာပါၿပီ ။ Y8 G4 mig 29 ပ်က္က်တာ အရပ္ဖက္လို ေျပာလို ့မရပါဘူး ။ ရန္သူက ေဘးနားမွာ႐ွိေနလို ့ဘာေၾကာင့္ဆိုတာ ေျပာလို ့မရပါ ။တ႐ုတ္ထုတ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘာျဖစ္ျဖစ္ သဘာဝတရားအတိုင္းပါ US F35 ပ်က္က်တာ မၾကာေသးပါဘူး ။နမူနာအရ ဒီဇိုင္း စက္ ျပဳျပင္​​ေရး ေလသူရဲ ရာသီဥတု နဲ ့တိုင္းတာပါတယ္ piolt ေၾကာင့္မဟုတ္တာက 90% အာမခံပါတယ္​ ။  ျမန္မာဒီေလာက္မညံ့ပါဘူး

ေနာက္တစ္ခါ ၿမတ္သူရဆိုတဲ့ အေကာင့္ကေတာ့ ၿမန္မာႏိုင္ငံနဲ. F – 7 ေလယာဥ္ေတြအေႀကာင္း ခုလိုေရးသားခဲ့ပါတယ္ ။

ေတာင္ငူ ကၽြန္းကုန္း ရြာ ႏွင့္ ေၿမာက္ေရႀကည္ ရြာႀကား ဧၿပီ ၃ ရက္ မနက္ ၁၁နာရီ က F-7 ပ်က္က်ခဲ့မွဳ Eleven Media Group

ဒီကေန႔ မင္းဘူး အနီးမွာပ်က္က်သြားခဲ့တဲ့ စစ္ေလယာဥ္ ႏွစ္စီးဟာ F-7 လို႔လူသိမ်ားတဲ့ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ေလယာဥ္ေတြျဖစ္ပါတယ္
အခု ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားခဲ့ရတဲ့ F7 ေတြဟာ အနည္းဆံုး ႏွစ္ ၂၀ ခန္႔ေတာ့ သက္တမ္းရွိေနၾကၿပီျဖစ္ပါတယ္ေခတ္ကာလ အေျခအေနအရ ေရြးခ်ယ္စရာ နည္းပါးခဲ့လို႕ F 7 ေတြဟာ သူ႕ေခတ္ သူ႕ကာလကေတာ့ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ ဒီေန႕အခ်ိန္မွာေတာ့ သင့္ေတာ္တဲ့ အမ်ိဳးအစားသစ္တစ္မ်ိဳးနဲ႕ အစားထိုးဖိုလိုလာျပီ လားဆိုတာ ေမးခြန္းျဖစ္လာျပီ ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဧၿပီလတုန္းကလည္း ေတာင္ငူနားမွာ F7 တစ္စီး ပ်က္က်ခဲ့ၿပီး ေလယာဥ္မွဳးလည္း ေသဆံုးခဲ့ပါတယ္ ဒါ ့အျပင္၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလ ၂၃ ရက္ေန႕ကလည္း မဂၤလာဒံုေလတပ္စခန္းမွာ F 7 ေလယာဥ္တစ္စင္း စက္ႏွဳိးစမ္းသပ္ရင္း တစ္စင္းလံုး မီးေလာင္ခံခဲ့ ရပါတယ္ ။အခု ဒီကေန႔ ပ်က္က်ခဲ့ရတဲ့ ႏွစ္စီးနဲ႔ဆိုရင္ ပ်က္က်ခဲ့တာ အနည္းဆံုး F7 ေလးစီး႐ွိၿပီ ျဖစ္ပါတယ္

F-7 လိုေခၚၾကတဲ့ ဒီဖိုက္တာေလယာဥ္ေတြရဲ႕ Model နာမည္က Chengdu F-7M ျဖစ္ပါတယ္တ႐ုတ္ျပည္တြင္းမွာ J-7 လို႔ေခၚၿပီး၊ ျပည္ပကိုတင္ပို႔ေရာင္းခ်ရာမွာေတာ့ F-7 လို႔နာမည္ေျပာင္းေပးၿပီး၊ သူ႔ေနာက္ကမွ ေဖာက္သည္တိုင္းျပည္ရဲ႕နာမည္အတိုေကာက္ အဂၤလိပ္အကၡရာထည့္ေပးေလ့ရွိပါတယ္။ ဒီေလယာဥ္ေတြရဲ႕မူလဒီဇိုင္းက ဆိုဗီယက္ထုတ္နာမည္ႀကီးတိုက္ေလယာဥ္ MiG-21 ျဖစ္ပါတယ္။ နည္းပညာလဲႊေျပာင္းရာမွာအခန္႔မသင့္ပဲအလံုးစံုလဲႊမေပးခဲ့လို႔၊တ႐ုတ္တို႔ကသူတို႔ဖာသာျဖတ္ၫွပ္
ကပ္ဒီဇိုင္းလုပ္ၿပီး၊ ေစ်းေပါေပါနဲ႔ဆင္းရဲတဲ့တိုင္းျပည္ေတြကိုဂ်င္းထည့္ၿပီးထုတ္ေရာင္းတာပါ။ ထုတ္ေရာင္းတဲ့ေလယာဥ္ေတြကိုလည္း grade နိမ့္ၿပီးထားပါေသးသတဲ့။

  
၁၉၆၅ ခုႏွစ္ကတည္းက စ, ထုတ္ခဲ့တာ၊ ၂၀၁၃ ေမလမွာရပ္လိုက္ပါၿပီ။ အစင္းေရ ၂၄၀၀ ေက်ာ္ထုတ္ခဲ့ရာမွာ၊ ျမန္မာေလတပ္ကို ၆၂ စင္းေတာင္မွေရာင္းခဲ့ရပါသတဲ့။ဒီေလယာဥ္ေတြဟာ အသံုးျပဳတဲ့ႏိုင္ငံေတြမွာသက္တမ္းကုန္/ေခတ္မမွီေတာ့လို႔စစ္သမိုင္းျပတိုက္ေတာင္ထားၿပီးျပရေလာက္ေအာင္ ေဟာင္းႏြမ္းေနခဲ့ပါၿပီ။ ဆင္းရဲလို႔ ေပါေပါပဲပဲပစၥည္း၀ယ္သံုးရတာ နားလည္လက္ခံေပမယ့္၊ ၀ယ္ယူကတည္းကအဂတိလိုက္စားၿပီး၊ သူမ်ားဆီမွာမသံုးေတာ့မယ့္ဟာျပန္ျပင္ထားတဲ့ refurbished grade ေတြသြင္းလာခဲ့ရင္ေတာ့ျဖင့္၊ ခုလိုသူရဲေကာင္းေလယာဥ္မႉးေတြဆံုးရံႉးရတာဟာ တိုင္းျပည္အတြက္နစ္နာပါတယ္။
ေလယာဥ္တစင္းကိုစက္ရံုက႐ိုက္ထုတ္တာမၾကာေပမယ့္၊ေလယာဥ္မႉးတေယာက္ျဖစ္ဖို႔သင္ယူေလ့က်င့္
ရတာမလြယ္လွပါဘူး။ ခဏခဏပ်က္က်ေနတဲ့ ျမန္မာ့တပ္မေတာ္ေလယာဥ္ေတြဟာလဲ တ႐ုတ္ေလယာဥ္ေတြခ်ည္းျဖစ္ေနေတာ့၊ ႀကိဳးတံတားပ်က္က်တာျပန္စီစစ္သလို၊ လြတ္လပ္တဲ့ေကာ္မရွင္ဖဲြ႕ၿပီး ျပန္လည္စစ္ေဆးသင့္တယ္လို႔ ထင္ျမင္မိပါတယ္။
ျမန္မာ့ေ၀ဟင္သူရဲေကာင္းမ်ား ေဘးကင္းလံုျခံဳတဲ့ ေခတ္မွီစစ္ေလယာဥ္ေတြသံုးလို႔ အသက္အႏၲရာယ္မွ ကင္းေ၀းႏိုင္ၾကပါေစ။

ေနာက္ ဟန္ၿငိမ္းဦး  ဆိုတဲ့အေကာင့္ကေတာ့ က်ဆံုးသြားရတဲ့ ေလသူရဲ ေတြနဲ.ပတ္သက္လို. သူ.ရဲ. အၿမင္ကို ခုလိုတင္ၿပထားခဲ့ပါတယ္ ။



၁။ ဗိုလ္ၾကီး ေနမ်ိဳးေအာင္  (DSA-31, PC-7 ပ်က္က်)
၂။ ဗိုလ္ၾကီး ေနမင္းေအာင္ (OTC-20,S-2ခရီးစဥ္ပ်က္က်၊၂၀၀၁/ေဖ)
၃။ ဗိုလ္ၾကီး ေနလင္းေအာင္ (DSA-35, မေလးရွားတြင္ပ်က္က်)
၄။ ဒုမွဴးၾကီး ထိန္လင္းေအာင္ (OTC-22, ရုရွားတြင္ပ်က္က်၊ ၂၀၁၁/မတ္)
၅။ ဗိုလ္မွဴး ေဇာ္ထြန္းေအာင္ (OTC-22, ရုရွားတြင္ပ်က္က်၊ ၂၀၁၁/မတ္)
၆။ ဗိုလ္မွဴး ေအာင္ျမတ္တိုး  (DSA-35, ပူတာအိုပ်က္က်၊ ၂၀၁၄)
၇။ ဗိုလ္မွဴး ေအာင္ေက်ာ္မိုး  (DSA-42, ေနျပည္ေတာ္၊၂၀၁၆/ေဖ)



* အားလံုးတူညီေသာအခ်က္မ်ားမွာ
Ø  ၀ါရင့္ေလသူရဲမ်ားျဖစ္ျခင္း၊
Ø  နာမည္မ်ားမွာလည္း ဆင္ေနၾကျခင္း၊
Ø  အေနအထိုင္ေအးျခင္း၊
Ø  က်ဆံုး ခ်ိန္မ်ားတြင္လည္း ရြက္ေဟာင္းေၾကြသည့္ အခ်ိန္ေလးမ်ားတြင္ျဖစ္တတ္ျခင္း၊
Ø  ၄င္းတို႔ က်ဆံုးသြားခ်ိန္တြင္ အရြယ္မ်ားသည္ အသက္၄၀ထက္မေက်ာ္လြန္ျခင္း၊
Ø  အမ်ားအားျဖင့္ က်ဆံုးခ်ိန္တြင္ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးငယ္ေလးတစ္ေယာက္စီက်န္ရစ္ခ့ဲျခင္း၊
စသည္တို႔ တူညီမႈရွိၾကေလသည္။

* ထူးျခားေသာအခ်က္မွာ
နံပါတ္စဥ္(၁)(၂)(၃)ျဖစ္ေသာ  ၊ ဗိုလ္ၾကီးေနမ်ိဳးေအာင္၊ ဗိုလ္ၾကီးေနမင္းေအာင္ႏွင့္ ဗိုလ္ၾကီးေနလင္းေအာင္တုိ႔သံုးဦးမွာ ညီအကိုအရင္းမ်ားျဖစ္ၾကျပီး၊ ကြဲျပားေသာေလယာဥ္အမ်ိဳးအစားမ်ားျဖင့္ ကြဲျပားေသာႏွစ္မ်ားတြင္ တစ္ေယာက္ျပီး၊တစ္ေယာက္
ေလယာဥ္ပ်က္က်သြားေသာ ညီအကိုိအရင္းပင္ျဖစ္ၾကသည္မွာ စိတ္မေကာင္းစရာပင္ျဖစ္ေလသည္။ ၄င္းတို႔၏မိခင္ၾကီးသည္ ခင္ပြန္းသည္ေသဆံုးသြားျပီး မုဆိုးမတစ္ဦးပင္ျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း မိမိ၏ သားသံုးေယာက္စလံုးအား ေလသူရဲမ်ားျဖစ္ေအာင္ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ခဲ့ေလသည္။
သို႔ပါေသာ္လည္း ကံတရားရဲ့ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္မႈေၾကာင့္ သမင္ေမြးရင္း က်ားစားရင္းဆိုသလို အၾကီးဆံုးသားမွာ ပီစီ-၇ ေလယာဥ္ျဖင့္၄င္း၊ အငယ္ဆံုးသား ဗိုလ္ၾကီး ေနမင္းေအာင္မွာ MI-17, ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီးတင္ဦး ခရီးစဥ္တြင္၄င္း ပ်က္က်ေသဆံုးခဲ့ရေလသည္။
မိခင္ၾကီးသည္လည္းယူက်ံဳးမရျဖစ္ကာ က်န္ေသာ သားလတ္ျဖစ္သူ ဗိုလ္ၾကီးေနလင္းေအာင္အား တပ္မေတာ္မွအနားယူခြင့္အား အၾကီးအကဲမ်ားထံတင္ျပေတာင္းဆိုေသာေၾကာင့္ အၾကီးအကဲမ်ားကကိုယ္ခ်င္းစာကာ နယ္ဘက္စည္ပင္သို႔ေျပာင္းေရြ႔ေပးခဲ့ေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဗိုလ္ၾကီးေနလင္းေအာင္သည္ေလယာဥ္ေမာင္းသင္ေက်ာင္းတြင္လည္းလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ျဖစ္ကာအလြန္ရင္းႏွီး
ခဲ့ေလသည္။သူနယ္ဘက္ေျပာင္းသြားေတာ့လည္း ေတြ႔ျဖစ္ၾကသည္။
သို႔ပါေသာ္လည္း ေလယာဥ္ေမာင္း၀ါသနာပါေသာ ဗီဇမ်ားပါလာၾကလို႔လားမသိ၊ နယ္စပ္စည္ပင္မွ ထြက္ကာမေလးရွားသို႔ေလယာဥ္ေမာင္းရန္ထြက္ခြာသြားေလသည္။မေလးရွားတြင္ေလယာဥ္ေမာင္းစဥ္ ေလယာဥ္ပ်က္က်ကာ ေသဆံုးသြားခဲ့ေလသည္။ သူ႔အရိုးျပာအိုးေလးကို ၿမန္မာျပည္သယ္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္တပ္ခဲြမွဴး(တပ္ထဲကအနားမယူေသး)တာ၀န္ယူ
စဥ္ၾကံဳလိုက္ရလို႔ လက္တင္အေလးျပဳလိုက္ပါေသးတယ္။ ခန္႔မွန္း၂၀၁၀ခုႏွစ္ေလာက္မ်ားျဖစ္ေလမလားပဲ။ မိခင္ၾကီးကို ၾကည့္ျပီး သနားဖို႔ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ။

၂၀၁၆ ႏို၀င္ဘာ ၂၃ မနက္ ၉နာရီ ၄၀ မိနစ္ မဂၤလာဒံု ေလတပ္စခန္း ႒ာနခ်ဳပ္ တြင္ စက္ႏွိဳးစဥ္ မီးေလာင္သြားေသာ F - 7 ( တပ္မေတာ္ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ရံုး

* နံပါတ္(၄)ႏွင့္(၅)ျဖစ္ေသာ ဒုမွဴးၾကီး ထိန္လင္းေအာင္ႏွင့္ မွဴးေဇာ္ထြန္းေအာင္တို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အရင္းႏွွွွီးဆံုးမိတ္ေဆြမ်ားျဖစ္ေလသည္။သူတို႔ႏွစ္ဦးသည္ရုရွားႏိုင္ငံတြင္AN148အၾကီးစားသယ္သယ္ယူ
ပို႔ေဆာင္ေရးေလယာဥ္ၾကီးအား ေလ့က်င့္ပ်ံသန္းစဥ္ ေရာ္ရြက္မ်ားလြင့္ေၾကြခ်ိန္ျဖစ္သည့္ ၂၀၁၁ခုႏွစ္မတ္လ(၅)ရက္ေန႔တြင္ေလယာဥ္ပ်က္က်ကာတိုင္းျပည္အတြက္အသက္ေပးဆပ္ခဲ့ေလသည္။ဗိုလ္
သင္တန္း၊ေလယာဥ္ေမာင္းသင္တန္း၊ေလယာဥ္လႊဲေျပာင္းသင္တန္း၊အျခားသင္တန္းမ်ား၊အတူတူျဖစ္
သည့္အျပင္ က်ဆံုးသည့္အခ်ိန္တြင္လည္း တစ္ခ်ိန္တည္းႏွင့္ ေလယာဥ္အတူျဖစ္ေနျခင္း၊ က်ဆံုးခ်ိန္တြင္လည္းသမီးေလးတစ္ေယာက္စီက်န္ေနျခင္း၊သမီးႏွင့္အေဖအသည္းတုန္ေအာင္ခ်စ္ေနၾကတာ
တူေနျခင္းစသည္တို႔တူေနပါသည္။ ဗိုလ္ထိန္(ခ်စ္စႏိုးအေခၚ)သည္ အလြန္ေအးျပီး အျမဲမ်က္ႏွာခ်ိဳသည္။ဗိုလ္ေဇာ္ကေတာ့ ေအးေသာ္ျငားလည္း ကိုယ္ကစလွ်င္ ျပန္ေျဖတတ္တယ္။ စရိုက္ျခင္းကတူၾကတယ္ေလ။ ေလယာဥ္ေမာင္းသင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ အျခားတပ္မ်ားတြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ထမ္းေဆာင္ခ့ဲေသာလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားျဖစ္သည္၊ ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ဆံုး
ဆံုေတြ႔ခဲ့တာေလးကေတာ့ ၂၀၁၀ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာ၃၁ရက္ New Year ႏွဳတ္ဆက္တဲ့ပြဲေလ။ အဲဒိညက ကၽြန္ေတာ္သီခ်ငး္ဆိုေတာ့ အားလံုးက အတင္းကခိုင္းလို႔ အလိုက္သင့္ကေနၾကတ့ဲ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ပံုစံေလးက ေတာင္ၾကီးေမာက္မယ္ေၾကာ္ျငာထဲကလို မ်က္ေစ့ထဲက မထြက္ပါဘူးဗ်ာ။၂၀၁၁ခုႏွစ္ မတ္လ(၅)ရက္ေန႔မွာ ရုရွားမွာ ႏွစ္ေယာက္စလံုးေလယာဥ္ပ်က္က်ျပီး က်ဆံုးတယ္ၾကားလိုက္ေတာ့ မိသားစုႏွင့္ ေတာ္ေတာ္ေလး ၀မ္းနည္းမ်က္ရည္က်ခဲ့ရတယ္ေလ။အဲဒီႏွစ္ ၂၀၁၁ခုႏွစ္ဇြန္လ(၇)ရက္ေန႔မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္လည္းတပ္မေတာ္(ေလ)ကေန ပို႔ေဆာင္ေရးေျပာင္းခဲ့ရတယ္ေလ။

* နံပါတ္(၆)ျဖစ္ေသာ ဗိုလ္မွဴး ေအာင္ျမတ္တိုးသည္လည္း ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ရင္းႏွီးခဲ့ေသာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ျဖစ္ေလသည္။ သူကပို႔ေဆာင္ေရးေျပာင္းျပီး ေလယာဥ္ျပန္ေမာင္းျခင္ေပမဲ့ ေလေၾကာင္းရဲဘက္ကို ရဲမွဴးႏွင့္ေျပာင္းေရြ႕တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ရေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွာ အျမဲေတြ႕ျဖစ္တယ္။ ေလသူရဲတစ္ဦးျဖစ္တာႏွင့္အညီ ေလယာဥ္ေမာင္းရတ့ဲအလုပ္က လြဲလို႔ က်န္တဲ့အလုပ္ကို စိတ္မ၀င္စားဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ့္ရံုးခန္းလာတိုင္း ေကာ္ဖီေသာက္ၾကရင္းေျပာျပတယ္ေလ။ သူ႔ရည္မွန္းခ်က္အတိုင္း Air Myanmar Service မွာ ေလယာဥ္မွဴးျဖစ္သြားတယ္ေလ။ ပူတာအိုမွာ ေပ်ာက္ဆံုးေနတဲ့ေတာင္တက္သမားေတြကို B-4 ေလယာဥ္ျဖင့္ရွာေဖြစဥ္မွာ ေလယာဥ္ပ်က္က်ကာ ေသဆံုးခဲ့ရတယ္။

* နံပါတ္(၇)ျဖစ္ေသာဗိုလ္မွဴးေအာင္ေက်ာ္မိုးကေတာ့ေနာက္ဆံုုးဆံုေတြ႔ရင္းႏွီးခ့ဲတဲ့ၾကယ္စင္တစ္လံုးေပါ့။ သူကေတာ့နမ့္စန္မွာ အတူေနခဲဲ့ရတယ္။ သူမိန္းမေတာင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လိုက္သြားရေသးတယ္။ အျမဲတမ္းျပံဳးေနျပီး ေအးေဆးစြာေနတတ္တယ္ေလ။ ေနျပည္ေတာ္မွာ BEECH ပ်ံသန္းစဥ္က်ဆံုးသြားတာမို႔ အထူးေျပာျပစရာမလိုေတာ့ပါဘူးေလ။ က်ဆံုးသြားခ်ိန္မွာ ဒုမွဴးၾကီး ထိန္လင္းေအာင္ႏွင့္ဗိုလ္မွဴး ေဇာ္ထြန္းေအာင္တို႔လိုပဲ ခ်စ္စရာသမီးေလးတစ္ဦးႏွင့္ ဇနီးက်န္ရစ္ခဲ့တယ္ေလ။



သူဟာ ဒီစာစုကို ဗိုလ္မွဴးေအာင္ေက်ာ္မိုး က်ဆံုးခ်ိန္မွာေရးခဲ့တာလို.ယူဆရပါတယ္ ။ ဒီ.ေနာက္ မွာေနာက္ဆက္တြဲ ထပ္ထည့္ရရင္ ခု က်ဆံုးသြားတဲ့ ဗုိလ္ႀကီးဟိန္းသူေအာင္ႏွင့္ ဗုိလ္ႀကီးၿဖိဳးေမာင္ေမာင္ တို.ဟာလည္း တိုက္ဆိုင္စြာ သမီးေလး တစ္ဦးစီ ရွိေနခဲ့ႀကသူမ်ား ၿဖစ္ေနပါတယ္ ။

Ref ; Aung Pyi , ျမတ္သူရ & ဟန္ၿငိမ္းဦး

ဆက္စပ္ဖတ္ရွဳရန္

 F-7 တိုက္ေလယာဥ္ ၂စီး ပ်က္က်ၿခင္း သတင္းစုစည္းမွဳ


No comments:

Post a Comment