“ ကၽြန္မကႏွင္းဆီပါေမာင္” ဇာတ္္ကားအတြက္ ဒါရိုက္တာ၀ိုင္းရဲ႕ ကမ္းလွမ္းခ်က္ကို ျငင္းဆန္ခဲ့တဲ့ သက္မြန္ျမင့္ အေနနဲ႔ ဒါရိုက္တာ၀ိုင္းနဲ႔ သူမတို႕ႀကားမွာ မေျပလည္မႈေတြရွိေနတယ္လို႕ သတင္းေတြ ထြက္ေပၚေနတာေႀကာင့္ ထိုအခ်ိန္ကပင္ ယခုလို ရွင္းျပခဲ့ရသည္ ။
“ ကၽြန္မနဲ႔ ဒါရိုက္တာ၀ိုင္း ႀကားမွာ ပုဂၢိဳလ္ေရးျပႆနာ မရွိပါဘူး။ ' ကၽြန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္' ဇာတ္ကားရိုက္ဖို႕ ဖ်က္ခဲ့တာကလည္း အယူအဆ မတူလို႕ပါ။ ကၽြန္မအေနနဲ႔ Sexy ခန္းေတြ၊ ေယာကၤ်ားေလးတစ္ေယာက္ ျမဴဆြယ္ခဲ့တဲ့အခန္းေတြ ရိုက္ရတာ အဆင္မေျပပါဘူး။ အဲဒီဇာတ္ကားရဲ႕ ဇာတ္၀င္ခန္းမွာ ဇာတ္လမ္းလိုအပ္ခ်က္အရ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီး နမ္းရတဲ့အခန္းပါပါတယ္။ သ႑ာန္တူေအာင္ သရုပ္ေဆာင္ရတာ ျဖစ္ေပမယ့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အဲဒီလိုပံုစံမ်ိဳးႀကီး ျပန္မႀကည့္ခ်င္ပါဘူး။ အခုလည္း ဒါရိုက္တာ၀ိုင္းနဲ႔ ျပန္လည္ လက္တြဲဖို႕ အဆင္သင့္ ရွိေနပါတယ္။ ကၽြန္မတို႕ႀကားမွာ ဘာျပႆနာမွ မရွိပါဘူး” ဟုရွင္းျပခဲ့ၿခင္း ၿဖစ္သည္။
သက္မြန္ျမင့္အေနၿဖင္. “ ကၽြန္မကႏွင္းဆီပါေမာင္” ဇာတ္ကားရိုက္ကူးဖို႕ ျငင္းဆန္ခဲ့သၿဖင္. သူမေနရာကို သရုပ္ေဆာင္ မင္းသမီးသစ္ ေဖြးေဖြး နဲ႔ အစားထိုးရိုက္ကူးခဲ့ၿခင္းၿဖစ္သည္ ။
ထိုကဲ့သို. အနမ္းဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ား
ထည့္သြင္း႐ိုက္ကူးခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ေလာကအတြင္း
ဂယက္႐ိုက္ခဲ့သည့္ ‘ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္’႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမွာ
႐ံုတင္ျပသေတာ့မည့္အခ်ိန္တြင္လည္း လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ ႏွာတြင္
ဇာတ္ကားနာမည္ကို တစ္ဆင့္ကူးယူ၍ ပရိသတ္မ်ားက ခံစားခ်က္မ်ားကို ကူးယူေရးသား
ေဖာ္ျပေနမႈမ်ားေၾကာင့္ ႐ံုမတင္မီ ကပင္ ေရပန္းစားေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
စာေရးဆရာမပုညခင္ေရးသားၿပီး ဒါ႐ိုက္တာဝိုင္း႐ိုက္ကူးကာ ေနတုိးႏွင့္
ေဖြးေဖြးတို႔ အဓိက ပါဝင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားသည့္ ‘ကြၽန္မက
ႏွင္းဆီပါေမာင္’႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ႐ုပ္ ရွင္႐ုံမ်ားတြင္
ဇြန္လ ၆ ရက္၌ ႐ံုတင္ျပသေတာ့မည္ျဖစ္သည္။
ယင္းဇာတ္ကားကို ႐ံုတင္မျပသမီ တစ္ပတ္အလိုကတည္းကပင္ ဇာတ္ကားအမည္ ‘ကြၽန္မက
ႏွင္းဆီပါ ေမာင္’ကို မိန္းကေလးပရိသတ္အမ်ားစုက ႏွင္းဆီေနရာတြင္
၎တို႔၏ခံစားခ်က္မ်ားကို အစားထိုး ေရးသား၍ ဟာသဆန္ဆန္စေတးတပ္မ်ား စြာကို
လူမႈကြန္ရက္ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္ႏွာတြင္ ေရးသားခဲ့ၾက သည္။
‘ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္’၊ ‘ကြၽန္မက ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ေမာင္’၊ ‘ကြၽန္မက
အင္ဂ်င္နီယာ ပါေမာင္’
စသည္ျဖင့္ စာသားမ်ားအစားထိုးေရးသားခဲ့ၾကၿပီး
အမ်ိဳးသားပရိသတ္အခ်ိဳ႕ကလည္း ‘ကိုယ္က
တစ္ေကာင္ ႂကြက္ပါ ေမ’၊ ‘ကိုယ္က
အားႏြဲ႕သူပါေမ’ စသည့္စာသားမ်ားကို အျပန္ အလွန္ ေရးသားခဲ့ၾကသည္။
ပရိသတ္မ်ားစြာ စိတ္ဝင္စား မႈရွိေနသည့္ အဆုိပါ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ ကားႏွင့္ပတ္သက္၍
ပါဝင္သ႐ုပ္ ေဆာင္ ထားသည့္ အကယ္ဒမီေဖြးေဖြးက ႐ိုက္ကူးစဥ္တြင္
စိတ္အရွင္းဆံုးထားကာ အေကာင္း ဆံုးသ႐ုပ္ေဆာင္ ထားခဲ့ၿပီး ပရိ သတ္မ်ား၏
ျပန္လည္တုံ႔ျပန္မႈကို ရင္ခုန္ေနသည္ဟု ဆုိသည္။
‘‘ပရိသတ္ေတြ ဘာေျပာ မလဲဆိုတာကိုပဲ ရင္ခုန္ေနတယ္။ တုံ႔ျပန္မႈက အေကာင္းလည္းျဖစ္ ႏုိင္သလို အဆုိး လည္းျဖစ္ႏုိင္ပါ တယ္’’ဟု ၎က ဆုိသည္။
ထို႔အျပင္ ဝတၳဳေရးသားေသာ စာေရးဆရာမပုညခင္က လည္း ၎ေရးသားနာမည္ေပးခဲ့ သည့္
‘ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္’ အမည္မွာ ယခုကဲ့သို႔ ႐ံုမတင္မီကပင္ ပရိသတ္မ်ားၾကား
ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနၿပီး အြန္လိုင္းတြင္ အစားထိုးေရးသား ထားၾကေသာ
ေမာင္စေတးတပ္မ်ားကို ဒုတိယအႀကိမ္ဝတၳဳကို ျပန္လည္ပံုႏွိပ္ထုတ္ေဝ ပါက
အမွတ္တရအေနျဖင့္ ထည့္သြင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လူမႈကြန္ရက္စာ မ်က္ႏွာ၌
ေရးသားထားသည္။
ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္ ႐ုပ္ရွင္
ဇာတ္ကားႀကီး မ႐ုိက္မီကတည္းက ပရိသတ္မ်ားထဲတြင္ ေရပန္း စားခဲ့သည့္ အနမ္းႏွင့္
ပတ္သက္လို႔ ပရိသတ္ေပါင္း မ်ားစြာရဲ႕ စိတ္ဝင္စားျခင္းကို ခံခဲ့ရတဲ့
ထားသခင္ ဆိုတဲ့ ဇာတ္႐ုပ္ကို ပီပီျပင္ျပင္
အံဝင္ခြင္က် သ႐ုပ္ေဆာင္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ အကယ္ဒမီ ေဖြးေဖြးနဲ႔ ေတြ႕ဆံုခိုက္
ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ရင္ခုန္
စိတ္လႈပ္ရွားမႈ တခ်ဳိ႕ကုိ ေမးျမန္းခဲ့သည္မ်ားကိုလည္း ၿမ၀တီ မွ ကူးယူေဖာ္ၿပအပ္ပါသည္ ။
ပရိသတ္ေတြ အရမ္း ေမွ်ာ္လင့္ေနသလုိ အရမ္းလည္း အားေပးၾကတဲ့ ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္ ဇာတ္ကားႀကီးကို ျပန္ၾကည့္လိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေဖြးေဖြးရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြ ဘယ္လိုရွိေနလဲ။
ဒီဇာတ္ကားႀကီးက လက္ပံတို႔၊ သက္တံသစ္ တို႔လို ေဖြးေဖြးအတြက္ ေနာက္ထပ္ စိန္ေခၚမႈ တစ္ခုေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဒီတစ္ခါက်ေတာ့ အရြယ္ ေနာက္တစ္ခုကို ေျပာင္းသြားရတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။ ကေလးကေန လူႀကီးကိုေျပာင္းသြားတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈ တစ္ခုပါတယ္။ အျပင္မွာလည္း ေယာက်္ားေလးတုိင္း၊ မိန္းကေလးတုိင္း ႀကံဳဖူးေနတဲ့ အရာမ်ဳိး ေလးေတြပါပဲ။
ငယ္ငယ္တုန္းက ကာ႐ုိက္တာ ထက္စာရင္ ႀကီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်က္ တခ်ဳိ႕က နည္းနည္း ေပ်ာ့သြားသလို ခံစားရတယ္။ အဲဒါကေရာ ဘာေၾကာင့္မ်ားလဲ။
ေဖြး ေတြးၾကည့္တယ္ေလ။ အျပင္က ေဖြးေဖြး ဆိုတဲ့ ကာ႐ိုက္တာကို ေမ့ထားၿပီး ထားသခင္ ဆိုတဲ့ ကာ႐ုိက္တာမွာပဲ ေနၿပီးေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ အျပင္မွာသာ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက ဘာမွ လိုေလးေသး မရွိဘဲ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ႀကီးျပင္းလာတဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္က ႐ုတ္တရက္ ဘဝမရွိေတာ့တဲ့ အခ်ိန္၊ ဘဝရဲ႕ အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက် သခၤါရ သေဘာ တရားေတြ ဆံုးမျခင္းခံခဲ့ရတဲ့ အရာေတြကုိ ႐ုတ္တရက္ႀကီး ႀကံဳေတြ႕ လုိက္ရေတာ့ ပထမေတာ့ သူ႕ရဲ႕ ကာ႐ုိက္တာ အရ ေတာင့္ခံဦးမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဆံုးမတဲ့ လူမရွိဘဲနဲ႔ ဘဝဆိုတာ ဘာလဲဆုိၿပီး လက္ေတြ႕မွာ သိသြားတဲ့ သေဘာေပါ့။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကံၾကမၼာက အဲဒီေလာက္ ဆိုးလာမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ နည္းနည္း ေပ်ာ့သြားမယ္ ထင္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုဝိုင္းနဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီး အိုက္တင္ အတက္အက်ကုိ ခ်ိန္ၿပီး ေဖြး အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ ပါတယ္။
မဂၤလာဦးည အခန္း ႐ုိက္တဲ့ အခ်ိန္မွာေရာ ေဖြးေဖြးရဲ႕စိတ္ကို ဘယ္လိုထားၿပီး ကိုေနတုိးနဲ႔ ညႇိၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့ရလဲ။
စိတ္ကေတာ့ အျပင္က ေဖြးေဖြး ဆိုတာကို ေမ့ထားလိုက္တယ္။ ထားသခင္ရဲ႕ စိတ္ကုိ ထည့္ၿပီး ထားသခင္ရဲ႕ ကာ႐ုိက္တာနဲ႔ပဲ သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုဝိုင္းက ေဖြးေဖြး နာမည္ မရွိခင္ ကတည္းက လက္ပံဆုိတဲ့ကားနဲ႕ ေဖြးေဖြးကို ပြဲထုတ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအတြက္ ေဖြးေဖြး အႏုပညာ အလုပ္ကို အလုပ္တစ္ခုလိုပဲ သေဘာထားၿပီး ေဖြးေဖြး လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ က်န္တာေတြ အားလံုးကို ေဖြးေဖြး ေမ့ထားတယ္။
ေဆး႐ံုမွာ ကိုေနတုိး ကားေနာက္ ေျပးလိုက္တဲ့ အခန္းဆုိရင္ သံုးခါေလာက္ ျပန္႐ုိက္ခဲ့ရတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အဲဒီ ပင္ပန္းမႈ အေပၚမွာ ေဖြးေဖြး အေနနဲ႔ ဘယ္လိုမ်ဳိး ႀကိဳးစားခဲ့ရလဲ။
အဲဒီအခန္းမွာ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္က ခ်က္ခ်င္းႀကီး ဆံုးျဖတ္ရတာေလ။ အကုန္လံုးက စိတ္မွန္း ေတြနဲ႔ ငါသာျဖစ္ရင္ ဆုိတာထက္ ထားသခင္ရဲ႕ စိတ္အမွန္ကုိ အေျခခံထားၿပီး အကုန္ လုပ္ခဲ့တာပါ။ အစကတည္းက သူက ႀကီးက်ယ္တယ္ေလ။ သူ႔အတြက္က အရမ္း အခက္ေတြ႕ ေနတဲ့ အခ်ိန္ဆိုေတာ့ စိတ္အားလံုးကို ႏွစ္ၿပီး အဲဒီအခန္း အေပၚကို အျပည့္အဝ ႀကိဳးစား သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္။
ဒီကားကေဖြးေဖြး အတြက္ ရင္ခုန္မႈ တစ္ခုလို႔ေရာ ေျပာလုိ႔ရလား။
ေဖြးေဖြး ဒီကားကို ႀကိဳက္တယ္။ ပရိသတ္ရဲ႕ အသံေတြကိုလည္း ၾကားခ်င္တယ္။ ပရိသတ္ရဲ႕ ေဝဖန္မႈေတြကုိ ေဖြးေဖြး ရင္ခုန္တယ္။ ေဖြးေဖြးဒီကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အထူးတလည္ ေမွ်ာ္မွန္း ထားတာမ်ဳိး ဘာမွ မရွိေပမယ့္ အရြယ္ေျပာင္းၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ထားသလို၊ တခ်ဳိ႕အခန္းေတြက ပရိသတ္အတြက္ အထူးအဆန္း ျဖစ္ေစမယ့္ ႐ုိက္ခ်က္ေတြကို ကိုဝိုင္းကလည္း ဖန္တီး ထားပါတယ္။ အဲဒီ ဖန္တီးမႈေတြကို ေဖြးေဖြး ပရိသတ္ေတြ ဇာတ္ကား ၾကည့္တဲ့အခါ ဘယ္လို ခံစားရမလဲ၊ ဘယ္လိုေဝဖန္ၾကမလဲ၊ ဘယ္လုိ လက္ခံၾကမလဲ ဆုိတာကိုေတာ့ ေဖြးေဖြး ေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။
ေနာက္တင္မယ့္ က်ဴးပစ္ရဲ႕ ေက်းကြၽန္မ်ား ကေရာ ေဖြးေဖြးအတြက္ ဘယ္လို ႀကိဳးစားခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကား မ်ဳိးလဲ။
ေဖြးေဖြးရဲ႕ ဘဝတစ္ခုလံုးကို ႏွစ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ရတဲ့ ကားပါ။ ထားသခင္ ကာ႐ုိက္တာ ဆိုရင္ စိတ္အရမ္း ပင္ပန္းခဲ့တယ္ ဆိုေပမယ့္ က်ဴးပစ္ရဲ႕ ေက်းကြၽန္မ်ား ကေတာ့ လူပင္ပန္းတာထက္ စိတ္ ပိုပင္ပန္းပါတယ္။ အခုလက္ရွိ ေနျပည္ေတာ္မွာ တင္ထားတဲ့ အေျခအေန ကေရာ ေဖြးေဖြးအတြက္ စိတ္ေက်နပ္စရာ တစ္ခုျဖစ္ရဲ႕လား။ ေနျပည္ေတာ္ မွာေတာ့ ေသာင္းေသာင္းျဖျဖ ႀကိဳဆိုၾကတယ္။ ေဖြးေဖြးေက်နပ္တယ္။ ရန္ကုန္ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ကေတာ့ ဇြန္ ၁၂ ရက္မွ သိရမယ္။ ပရိသတ္ ဘာမ်ားေျပာမလဲေပါ့။ Facebook မွာ တက္လာ မွာပဲေလ၊ ဘယ္လို ျမင္တယ္ဆိုတာက ညာလုိ႔ မရဘူးေလ။ အခုေတာင္ Facebook ေပၚမွာ ေမာင္ေတြ မ်ားေနတယ္။
ဒီဇာတ္ကားအတြက္ ေဖြးေဖြးေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့ ေဝဖန္မႈေတြအတြက္ေရာ ေဖြးစိတ္ကိုဘယ္လုိမ်ဳိးျပင္ဆင္ထားလဲ။
ႀကံဳဖူးပါတယ္။ ေဖြးေဖြး မင္းသမီး လုပ္ေနၿပီပဲ။ အေကာင္းေတြေရာ အဆုိးေတြပါ အားလံုးအတြက္ readyပါပဲ။
၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ထဲမွာ ကားႀကီးအတြက္ ျပင္ဆင္ထားတာက။
ဒရာမာထက္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ကားေလးေတြ ပုိၿပီး ေရြးခ်ယ္ ျဖစ္မွာပါ။ ဘာလုိ႔လဲ ဆိုေတာ့ ေဖြးေဖြးေရွ႕မွာ ဒရာမာေတြခ်ည္းပဲ ႐ုိက္ထားတာ မ်ားေနလို႔ပါ။
ကြၽန္မကႏွင္းဆီပါေမာင္ ဇာတ္ကားႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ပရိသတ္ကို ေျပာခ်င္တာ ရွိရင္ ေျပာေပးပါဦး။
ေဖြးေဖြး ပရိသတ္ရဲ႕ စကားသံကုိ ေစာင့္ေနပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ ပါတယ္။
ပရိသတ္ေတြ အရမ္း ေမွ်ာ္လင့္ေနသလုိ အရမ္းလည္း အားေပးၾကတဲ့ ကြၽန္မက ႏွင္းဆီပါေမာင္ ဇာတ္ကားႀကီးကို ျပန္ၾကည့္လိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေဖြးေဖြးရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြ ဘယ္လိုရွိေနလဲ။
ဒီဇာတ္ကားႀကီးက လက္ပံတို႔၊ သက္တံသစ္ တို႔လို ေဖြးေဖြးအတြက္ ေနာက္ထပ္ စိန္ေခၚမႈ တစ္ခုေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဒီတစ္ခါက်ေတာ့ အရြယ္ ေနာက္တစ္ခုကို ေျပာင္းသြားရတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။ ကေလးကေန လူႀကီးကိုေျပာင္းသြားတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈ တစ္ခုပါတယ္။ အျပင္မွာလည္း ေယာက်္ားေလးတုိင္း၊ မိန္းကေလးတုိင္း ႀကံဳဖူးေနတဲ့ အရာမ်ဳိး ေလးေတြပါပဲ။
ငယ္ငယ္တုန္းက ကာ႐ုိက္တာ ထက္စာရင္ ႀကီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်က္ တခ်ဳိ႕က နည္းနည္း ေပ်ာ့သြားသလို ခံစားရတယ္။ အဲဒါကေရာ ဘာေၾကာင့္မ်ားလဲ။
ေဖြး ေတြးၾကည့္တယ္ေလ။ အျပင္က ေဖြးေဖြး ဆိုတဲ့ ကာ႐ိုက္တာကို ေမ့ထားၿပီး ထားသခင္ ဆိုတဲ့ ကာ႐ုိက္တာမွာပဲ ေနၿပီးေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ အျပင္မွာသာ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက ဘာမွ လိုေလးေသး မရွိဘဲ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ႀကီးျပင္းလာတဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္က ႐ုတ္တရက္ ဘဝမရွိေတာ့တဲ့ အခ်ိန္၊ ဘဝရဲ႕ အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက် သခၤါရ သေဘာ တရားေတြ ဆံုးမျခင္းခံခဲ့ရတဲ့ အရာေတြကုိ ႐ုတ္တရက္ႀကီး ႀကံဳေတြ႕ လုိက္ရေတာ့ ပထမေတာ့ သူ႕ရဲ႕ ကာ႐ုိက္တာ အရ ေတာင့္ခံဦးမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဆံုးမတဲ့ လူမရွိဘဲနဲ႔ ဘဝဆိုတာ ဘာလဲဆုိၿပီး လက္ေတြ႕မွာ သိသြားတဲ့ သေဘာေပါ့။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ကံၾကမၼာက အဲဒီေလာက္ ဆိုးလာမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ နည္းနည္း ေပ်ာ့သြားမယ္ ထင္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုဝိုင္းနဲ႔ တိုင္ပင္ၿပီး အိုက္တင္ အတက္အက်ကုိ ခ်ိန္ၿပီး ေဖြး အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ ပါတယ္။
မဂၤလာဦးည အခန္း ႐ုိက္တဲ့ အခ်ိန္မွာေရာ ေဖြးေဖြးရဲ႕စိတ္ကို ဘယ္လိုထားၿပီး ကိုေနတုိးနဲ႔ ညႇိၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့ရလဲ။
စိတ္ကေတာ့ အျပင္က ေဖြးေဖြး ဆိုတာကို ေမ့ထားလိုက္တယ္။ ထားသခင္ရဲ႕ စိတ္ကုိ ထည့္ၿပီး ထားသခင္ရဲ႕ ကာ႐ုိက္တာနဲ႔ပဲ သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကိုဝိုင္းက ေဖြးေဖြး နာမည္ မရွိခင္ ကတည္းက လက္ပံဆုိတဲ့ကားနဲ႕ ေဖြးေဖြးကို ပြဲထုတ္ခဲ့တယ္။ အဲဒီအတြက္ ေဖြးေဖြး အႏုပညာ အလုပ္ကို အလုပ္တစ္ခုလိုပဲ သေဘာထားၿပီး ေဖြးေဖြး လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ က်န္တာေတြ အားလံုးကို ေဖြးေဖြး ေမ့ထားတယ္။
ေဆး႐ံုမွာ ကိုေနတုိး ကားေနာက္ ေျပးလိုက္တဲ့ အခန္းဆုိရင္ သံုးခါေလာက္ ျပန္႐ုိက္ခဲ့ရတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အဲဒီ ပင္ပန္းမႈ အေပၚမွာ ေဖြးေဖြး အေနနဲ႔ ဘယ္လိုမ်ဳိး ႀကိဳးစားခဲ့ရလဲ။
အဲဒီအခန္းမွာ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္က ခ်က္ခ်င္းႀကီး ဆံုးျဖတ္ရတာေလ။ အကုန္လံုးက စိတ္မွန္း ေတြနဲ႔ ငါသာျဖစ္ရင္ ဆုိတာထက္ ထားသခင္ရဲ႕ စိတ္အမွန္ကုိ အေျခခံထားၿပီး အကုန္ လုပ္ခဲ့တာပါ။ အစကတည္းက သူက ႀကီးက်ယ္တယ္ေလ။ သူ႔အတြက္က အရမ္း အခက္ေတြ႕ ေနတဲ့ အခ်ိန္ဆိုေတာ့ စိတ္အားလံုးကို ႏွစ္ၿပီး အဲဒီအခန္း အေပၚကို အျပည့္အဝ ႀကိဳးစား သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္။
ဒီကားကေဖြးေဖြး အတြက္ ရင္ခုန္မႈ တစ္ခုလို႔ေရာ ေျပာလုိ႔ရလား။
ေဖြးေဖြး ဒီကားကို ႀကိဳက္တယ္။ ပရိသတ္ရဲ႕ အသံေတြကိုလည္း ၾကားခ်င္တယ္။ ပရိသတ္ရဲ႕ ေဝဖန္မႈေတြကုိ ေဖြးေဖြး ရင္ခုန္တယ္။ ေဖြးေဖြးဒီကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အထူးတလည္ ေမွ်ာ္မွန္း ထားတာမ်ဳိး ဘာမွ မရွိေပမယ့္ အရြယ္ေျပာင္းၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ထားသလို၊ တခ်ဳိ႕အခန္းေတြက ပရိသတ္အတြက္ အထူးအဆန္း ျဖစ္ေစမယ့္ ႐ုိက္ခ်က္ေတြကို ကိုဝိုင္းကလည္း ဖန္တီး ထားပါတယ္။ အဲဒီ ဖန္တီးမႈေတြကို ေဖြးေဖြး ပရိသတ္ေတြ ဇာတ္ကား ၾကည့္တဲ့အခါ ဘယ္လို ခံစားရမလဲ၊ ဘယ္လိုေဝဖန္ၾကမလဲ၊ ဘယ္လုိ လက္ခံၾကမလဲ ဆုိတာကိုေတာ့ ေဖြးေဖြး ေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။
ေနာက္တင္မယ့္ က်ဴးပစ္ရဲ႕ ေက်းကြၽန္မ်ား ကေရာ ေဖြးေဖြးအတြက္ ဘယ္လို ႀကိဳးစားခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကား မ်ဳိးလဲ။
ေဖြးေဖြးရဲ႕ ဘဝတစ္ခုလံုးကို ႏွစ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ရတဲ့ ကားပါ။ ထားသခင္ ကာ႐ုိက္တာ ဆိုရင္ စိတ္အရမ္း ပင္ပန္းခဲ့တယ္ ဆိုေပမယ့္ က်ဴးပစ္ရဲ႕ ေက်းကြၽန္မ်ား ကေတာ့ လူပင္ပန္းတာထက္ စိတ္ ပိုပင္ပန္းပါတယ္။ အခုလက္ရွိ ေနျပည္ေတာ္မွာ တင္ထားတဲ့ အေျခအေန ကေရာ ေဖြးေဖြးအတြက္ စိတ္ေက်နပ္စရာ တစ္ခုျဖစ္ရဲ႕လား။ ေနျပည္ေတာ္ မွာေတာ့ ေသာင္းေသာင္းျဖျဖ ႀကိဳဆိုၾကတယ္။ ေဖြးေဖြးေက်နပ္တယ္။ ရန္ကုန္ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ကေတာ့ ဇြန္ ၁၂ ရက္မွ သိရမယ္။ ပရိသတ္ ဘာမ်ားေျပာမလဲေပါ့။ Facebook မွာ တက္လာ မွာပဲေလ၊ ဘယ္လို ျမင္တယ္ဆိုတာက ညာလုိ႔ မရဘူးေလ။ အခုေတာင္ Facebook ေပၚမွာ ေမာင္ေတြ မ်ားေနတယ္။
ဒီဇာတ္ကားအတြက္ ေဖြးေဖြးေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့ ေဝဖန္မႈေတြအတြက္ေရာ ေဖြးစိတ္ကိုဘယ္လုိမ်ဳိးျပင္ဆင္ထားလဲ။
ႀကံဳဖူးပါတယ္။ ေဖြးေဖြး မင္းသမီး လုပ္ေနၿပီပဲ။ အေကာင္းေတြေရာ အဆုိးေတြပါ အားလံုးအတြက္ readyပါပဲ။
၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ထဲမွာ ကားႀကီးအတြက္ ျပင္ဆင္ထားတာက။
ဒရာမာထက္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ကားေလးေတြ ပုိၿပီး ေရြးခ်ယ္ ျဖစ္မွာပါ။ ဘာလုိ႔လဲ ဆိုေတာ့ ေဖြးေဖြးေရွ႕မွာ ဒရာမာေတြခ်ည္းပဲ ႐ုိက္ထားတာ မ်ားေနလို႔ပါ။
ကြၽန္မကႏွင္းဆီပါေမာင္ ဇာတ္ကားႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ပရိသတ္ကို ေျပာခ်င္တာ ရွိရင္ ေျပာေပးပါဦး။
ေဖြးေဖြး ပရိသတ္ရဲ႕ စကားသံကုိ ေစာင့္ေနပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ ပါတယ္။
Ref ; Myanmar Daily News , 7 Day Daily & ၿမ၀တီ
ဆက္စပ္ဖတ္ရွဳရန္
* ၿမန္မာကားေတြကြဲထြက္ေအာင္ ဒီလိုရိုက္မယ္တဲ့ - ဒါရိုက္တာ၀ိုင္း - သက္မြန္ၿမင္. - ေဖြးေဖြး နဲ. ကၽြန္မကႏွင္းဆီပါေမာင္
No comments:
Post a Comment